© facebook interpreta
Americké hiphopové hvězdy si při dnešním boomu jejich stylu rozhodně nemohou stěžovat na nízké příjmy. Peněz ale není, jak známo, nikdy dost a někteří z nich se rozhodli prodávat svým jménem spotřební zboží.
Busta Rhymes,
Dr. Dre, Jay Z nebo
Common, ti všichni už prodali svoji duši reklamnímu průmyslu.
Zatím poslední vstoupil do velké hry rapper
Common. Ten bude vystupovat v televizním spotu na Coca Colu. Ve rámci této kampaně, která ponese názve "Real Campaign", uslyší Amerika i hlas R&B zpěvačky jménem
Mya. Pro ni i pro Commona, který právě za mořem boduje s novou deskou, to je dobrá příležitost, jak se zviditelnit. Nejsou první ani poslední. Eminemův producent a jedna z nejdůležitějších postav současného hip hopu,
Dr. Dre, je k vidění v reklamě na jedno pivo a podobný televizní spot s dalším raperem, Jay Z-em, půjde brzy do vysílání.
Rappeři se v reklamách objevují stejně často jako jakékoliv jiné populární osobnosti. Všechno začali už
Run DMC, když natočili slavnou oslavnou píseň na boty značky Adidas ("My Adidas") a po nich následovala dlouhá řada dalších.
Busta Rhymes dokonce natočil celou jednu svoji píseň jako reklamu na bourbon značky Courvoisier (šlo o dvojdílný singl "Pass The Courvoisier") a poté co se z písně stal hit, stoupl prý prodej této značky o šedesát procent.