S Kabátem to není vůbec jednoduché. Dveřmi ho vyhodíte, vrátí se oknem a klidně drze vyrazí dech. Třeba oslavou dvaceti let, na kterou dorazí přes šedesát tisíc lidí a která aspiruje na událost hudebního roku. A také živákem z ní jménem "Po čertech velkej koncert", který by pro mnohé mohl být vzorem.
Vydáno: 27.11.2009
Celkový čas: 57:43 + 64:18
Skladby: CD1: Porcelánový prasata, Piju já, piju rád, V pekle sudy válej, Corrida, Bára, Frau Vogelreich, Malá dáma, Dole v dole, Óda na konopí, Bruce Willis, Úsměv pana Loyda, Na sever, Stará Lou, Ďábel a syn, Šaman, Raci v práci, Číňani, Joy.
CD2: Všechno bude jako dřív, Kalamity Jane, Opilci v dějinách, Tak teda pojď, Go, satane, go, Kůže líná od Kolína, Colorado, Máš to za sebou, Děvky ty to znaj, Buldozérem, Starej bar, Má jí motorovou, Láďa, Kdo ví jestli, Pohoda, Burlaci, Žízeň, Moderní děvče.
Vydavatel: Parlophone
:) (chocobo, 30.12.2009 00:44) Reagovat
největší odpad, hluk pro burany [2]
Re: :) (Martin, 03.01.2010 14:55) Reagovat
Absolutní souhlas...
Kabáti (Billy, 30.12.2009 07:50) Reagovat
Nijak extra je neposlouchám, nemám žádnou jejich desku ani DVD a nemám k nim tedy žádný vztah. Víceméně jsou mi ukradení. Ale i ten největší nepřítel musí uznat ohromnou profesionalitu týhle kapely a to, kam to za ta léta dotáhla. A tenhle živák je toho důkazem. Klobouk dolů.
nooo.... (Shashek, 30.12.2009 09:37) Reagovat
....já mám Kabát jako kapelu docela rád, na tomto koncertě jsem bohužel nebyl, ale když už se mluví o tý "největší akci" roku, tak musím přiložit trochu do kotle. Kabát udělal po dvou letech jen jednu jedinou akci, což je dle mě teda sakra málo. Dojdou prachy, tak uděláme koncert. Spousta kapel objíždí kluby nebo menší haly celoročně, takže je logicky trumfnout návštěvností nemůžou. Myslím, že kdyby Kabát udělali akce třeba 4, jak tomu bývalo dřív, tak na každý bude opět nějakých 15000 lidí jako dřív. A stejně tak si myslím, že kdyby hráli třeba 100 koncertů za rok, tak maj na každým třeba už "jen" 1500 lidí. Takže jak třeba někde říkal Divokej Bill, že by taky chtěl někdy takovou akci, tak si myslím, že u nich by to třeba taky bylo reálný, kdyby prostě 2 roky vůbec nekoncertovali a pak udělali jen jeden koncert.
Re: nooo.... (Billy, 30.12.2009 10:31) Reagovat
S tímto souhlasím, byl to určitě na jednu stranu promyšlený marketingový tah. I když si nemyslím, že primární důvod byl nedostatek peněz, ale spíš "nahrabat" si ještě víc a posílit tak kult této kapely (bezesporu kultovní v jistém slova smyslu je). Nedát o sobě dva roky vědět a pak udělat takovou megaakci - souhlasím s tim, že pokud by takto udělalo víc populárních kapel, návštěvnost by byl taky vysoká. Otázka je, jestli by to skutečně bylo těch 60.000. Na druhou i to je podle mně důvod, proč to trumflo v návštěvnosti koncert Madonny, protože ta tu byla relativně nedávno...Něco jako koncerty Rolling Stones u nás.
Tweet