© facebook interpreta Firma
Sony BMG hlásí
"očekávaný průlom ve výrazném snížení ceny zahraniční produkce distribuované domácí pobočkou". Prvním zahraničním titulem bude novinka
Evanescence "The Open Door", která vyjde 2. října s velkoobchodní cenou 235,- Kč a doporučenou maloobchodní 379,- Kč. Čtenář nechť si přebere, zda to je zlevnění dostatečné.
"Za snížení ceny u zahraniční produkce bojujeme s centrálami v Londýně a New Yorku již více než sedm let. Náš argument, že je nutné maximálně přiblížit cenu domácí a zahraniční produkce, byl konečně vyslyšen," říká v tiskovém prohlášení domácí pobočky
Sony BMG její ředitel Zbyněk Knobloch:
"Předpokládáme, že v první fázi budou následovat další prioritní tituly za novou cenu, v budoucnu pak přejdou do cenové kategorie 379,- Kč všechny zahraniční novinky." S narážkou na konkurenci pak zdůrazňuje, že nepůjde o okleštěné, takzvané východoevropské verze, ale o
"plnohodnotná alba".
Nové album
Evanescence bylo coby první vlaštovka vybráno hlavně pro svůj
"prodejní potenciál". Minulého alba "Anywhere But Home", se v ceně 529,- Kč prodalo přes čtrnáct tisíc kusů, za což mu náleží dvojnásobně platinové a jedno zlaté ocenění. Novinka "The Open Door", jejíž pilotní singl "Call Me When You Are Sober" momentálně boduje v rádiích i hitparádách, by se tak krátce po svém vydání mohla vyšvihnout na čelní pozice prodejních žebříčků.