Po vydání třískladbového debutového EP z roku 2020 se
Kateřina Hricková rozhodla navázat na spolupráci s kytaristou Tomášem Peckou a během loňské zimy nahrála v pražském studiu Good Day Records pod producentským dohledem Jiřího Maška čtyři nové skladby, které by měly být součástí desky, jejíž vydání je plánované na rok 2022.
Písničky "Tisíc druhů pláče", "Marný chvění", "Maják" a "Rozmarné léto" se nyní objevují také na všech streamovacích platformách (Spotify, Deezer aj.). Skladby v sobě snoubí folkovou melancholii i dreampopovou zasněnost. Na skladbách se kromě Tomáše Pecky, který má na svědomí nejen aranže, ale i kytary a violoncello, podíleli Tonda Jína na bicí a Honza Neruda na baskytaru.
Kačka Hricková pochází z podkrušnohorského města Nová Role, a právě temná a melancholická atmosféra osobitých sudetských hor se do její osobnosti i tvorby citelně otiskla. Za své písničkářské hudební vzory považuje třeba Noru Jones, Jarka Nohavicu,
Zuzanu Navarovou,
Milana Urzu, ale také alternativní formace jako
Traband nebo
Hm.... Obdivuje také epičnost a poetiku filmové i vážné hudby.
Vystudovala ZUŠ Šmeralova v Karlových Varech, kde se věnovala převážně zobcovým flétnám a jejich popularizaci moderní vážnou hudbou. Za sebou má nespočet koncertů s flétnovým tělesem Jasnozřivá Múza i absolvování Letních škol staré hudby.
Kromě hudebních aktivit se profesně věnuje památkám: pracuje v Národní galerii v chemicko-technologické laboratoři a jako lektorka na zámku Veltrusy. Má vystudovanou Vysokou školu chemicko-technologickou, kde kromě chemického vzdělání absolvovala i vzdělání pedagogické. Také je nadšenou členkou Hnutí Brontosaurus a srdnatou obdivovatelkou malých krás i velkých emocí.