Mikolas Josef zvládne zpívat "Acapella". Podmanivý letní hit ho prý stál čtvrt milionu dolarů

29.05.2019 11:58 - Josef Martínek | foto: facebook interpreta

"České 'Despacito'." To je nálepka, jakou v českých médiích přisoudili novince "Acapella" Mikolase Josefa, kterou zpěvák živě představil už na svém dubnovém koncertu ve Foru Karlín. Je tedy zřejmé, že prim tu hraje španělština, rozverná letní nálada a nakažlivá melodie.

"Jsem obrovským fanouškem latino kultury. Hrozně rád jezdím hrát pro jižanské národy, lidi tam mají v sobě těžko popsatelnou energii, která byla inspirací právě pro píseň 'Acapella'", líčí Mikolas, loni šestý v Eurovizi. Píseň prý vznikala čtyři roky, rozpracovaná tedy byla ještě předtím, než přišel průlomový hit "Lie To Me". Hostují v ní Frankie J a Fito Blanko a jedním ze spoluautorů je Jenson Vaughan, který spolupracoval s Madonnou či Britney Spears a byl nominovaný na Grammy.

Novince, kterou už nasadila rádia na Floridě, v Miami i Kalifornii, Mikolas věří, také proto se do ní nebál hodně investovat. "Nikdy nebyla produkce nákladnější, časově náročnější a nikdy jsme nepřipravovali song s takovou péčí jako tento. Náklady na výrobu tohoto songu s klipem se pohybují přes 250 000 dolarů, což je největší investice do písně za celou moji kariéru," poodhaluje. Navíc dodává, že klip, který sám režíroval, se natáčel v Barceloně, Praze i v Thajsku a hrají v něm lidé ze všech koutů světa. Dva a půl milionu přehrání na YouTube za prvních pět dní budiž mu sladkou odměnou.

Na výsledku oceňme především lehkost, s jakou další španělsky zpívaný letní hit vyzní. Ač Mikolas v tomto případě jde po směru dnešních trendů a ve videoklipu pracuje s mnohokrát použitými motivy (krásná dívka, pláž, jízda v autě, tanec v klubu), skladba vám ani po několika přehráních nezačne lézt na nervy. Naopak pro svou bezstarostnost baví víc a víc. Rádia, klidně ji do nás hrňte, ať můžeme celé léto zpívat "Acapella".



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY