© WENN Katy Perry vzala propagaci své nové desky opravdu
zgruntu a pořídila si na ni kamion ve zlaté barvě. V pátek do něj
zaparkoval omylem i jeden opilý řidič. V kombinaci s nečekaným únikem aktuálního singlu pár dní před vydáním na internet je to docela slušné množství smůly, za kterým ovšem stojí jedno velké ALE.
Zmiňovaný zlatý kamion začal 29. července brázdit severoamerické cesty. Na svém boku si hrdě nese nápis "Katy Perry-Prism-10-22-13". Právě dvaadvacátého října by nové album mělo ve Spojených státech vyjít. Na parkovišti u nejmenovaného nákupního centra v Pensylvánii do něj dle serveru aceshowbiz.com narazil opilý řidič, který mu poškodil kabinu a nikoho nezranil. Poté nejprve z místa činu zmizel a posléze se zase vrátil, když zjistil, že by mu útěk pod vlivem alkoholu příliš nepomohl.
Dnešní show business je ale takový, že se podobným náhodám příliš věřit nedá. Trendem naopak je úmyslně singly dopředu vypouštět na internet pod záminkou, že se jedná o omyl, aby si nahrávka získala na publicitě. Je také zapotřebí psát o marketingových aktivitách a bez podobných nehod by se o nich psalo mnohem hůře, protože by pak zprávy nebyly natolik šokující a ohromující. Zda to je tak, či onak, je ale na každém, aby posoudil sám.