© daftpunk.com Daft Punk vždycky vyznávali spíše minimalismus než přeplácanost. Nikdy to nepřeháněli s nějakými oficiálními vyjádřeními a ani jejich
stránky nejsou zrovna přetékající studnice informací. Takže když něco kolem nich vypluje na povrch, všichni se mohou přetrhnout v názorech, co nás může čekat.
Avizovaná
čtvrtá studiovka vyjde v květnu, takže legendární dvojka usoudila, že by se hodilo trošku na sebe upozornit. A opět z toho nedělali žádnou vědu. Šestnáctivteřinová reklama proběhla jen tak nenápadně v americké show Saturday Night Live.
Vše, co se zde stačilo objevit, bylo tradiční logo na stý způsob a dvě poloviny robotích hlav, které již na jejich webu nějakou dobu signalizují spojení s labelem Columbia. Můžeme hádat, jestli hudební stopa z tohoto šotu zazní na desce, nebo nás roboti jenom tahají za nos.