Michael Cretu coby duchovní otec projektu Enigma stále něco kutí ve svém domácím studiu. Jako druhé ohlédnutí zpátky je podstrčena kompilace "The Platinum Collection", která paradoxně ukazuje, jak se dá celkem jednoduchý úkol pokazit. Singlová přehlídka prokazuje několik trhlin a okoukaných obrazů.
Vydáno: 23.11.2009
Celkový čas: 69:04 + 35:54
Skladby: CD1 (The Greatest Hits): Sadeness (Part 1), Mea Culpa (Orthodox Version), Principles Of Lust, Rivers Of Belief, Return To Innocence, Age Of Loneliness, Out From The Deep, Beyond The Invisible, T.N.T. For The Brain, Gravity Of Love, Push The Limits, Voyageur, Turn Around, Boum-Boum, Following The Sun, Seven Lives, La Puerta Del Cielo
CD2 (The Lost Ones): Lost One - Lost Eleven
Vydavatel: Parlophone
I tato kolekce vychází rozšířená o remixový stříbrný kotouč. Pokud však vlastníte jednotlivé singly nebo remixovou sešlost "Love Sensuality Devotion (The Remix Collection)" nenaleznete tu téměř nic, co byste již někde neslyšeli. Za zmínku stojí jen "Dreaming Of Andromeda" v úpravě Jeana F. Cochoise (toho však bude asi více znát jako The Timewriter), ta vyšla jen na limitovaném vinylu nebo na DVD provedení desky "A Posteriori".
Enigma (michal, 24.12.2009 22:29) Reagovat
Do historie po vydání "Love Sensuality Devotion (The Greatest Hits)" přibyla čtyři řadová alba.... Neboli len tri? Voyager, A posteriori a Seven Lives many faces? Recenzia je dobra len bodovanie zle. Tu by som dal 2/10. Nie za hudobnú stránku. Michael je skvely hudobník. Skôr za tú neprofesionalitu. Skutočne nerozumiem prečo sa vydavatel vyhyba skladbe The eyes of thrue. Je to nadherna skladba a patrí asi k tym známejším od Enigmy. Velmi mi chybala už na LSD a potom som ju čakal aspon na LSD remixes ale akosi nič. Hadam na buduce.
Re: Enigma (autor, 27.12.2009 23:06) Reagovat
Zdravím, máte vesměs pravdu, studiová alba jsou tři, ale občas se za studiovku počítá i bonus disk ze zmiňovaného boxu "15 Years After" s úpravami označenými jako The Dusted Variations (i když nejsou fanoušky příliš oblíbené), s pozdravem, D. Hájek
Tweet