© facebook interpreta Lenny Kravitz se po čase opět rozezní i na diskotékách. Mohou za to remixy k jeho singlové novince, kterou v nejbližší době vydá.
Druhým singlem z jeho aktuální desky
"It Is Time For A Love Revolution" je skladba "Love, Love, Love", kterou již na konci minulého roku Lenny nabídl svým fanouškům jako hudební podklad reklamní kampaně na mobilní telefony firmy Sony Ericsson. Jde o velmi syrovou rockovou vypalovačku, leč s tou by Kravitz na diskotékách rozhodně neuspěl. Proto vydavatelství oslovilo několik remixérů a producentů, aby si s písní pohráli. Výsledkem je celkem šest výtečných tanečních remixů, které byly koncem minulého týdne dodělány. Čtyři z nich dodal projekt
Soul Seekerz, který aktuálně zamíchal i s novými singly
Britney Spears nebo
Robyn, dva další vyhotovil ve světě prozatím nepříliš známý
J.Stax.
I když je výsledek nadmíru povedený a remixy už začínají pomalu znít v setech těch nejslavnějších DJů, na prodejných verzích singlu se žádný z remixů bohužel neobjeví.