Katy Perry, Tiësto a Aitana nabádají v "Resilient" k pozitivnímu pohledu na život

23.11.2020 08:03 - Jaromír Koc | foto: billboard.com

Co si budeme nalhávat, nové album Katy Perry "Smile" sice není po hudební stránce úplně špatné, leč jeho prodeje výrazně zaostávají za představami nejen zpěvačky, ale i hudebního vydavatelství Universal Music. Je tak vcelku logické, že když šestatřicetiletou rodačku ze Santa Barbary oslovila společnost Coca-Cola pro svoji novou kampaň, její odpověď byla kladná. Když si navíc zástupci firmy vybrali ze zmiňované desky song "Resilient", nešlo této nabídce vlastně odolat.

Výrobci asi nejslavnějšího nealkoholického nápoje totiž v době, kdy kvůli koroně a krizi s ní spojené rapidně narůstá počet osob s depresemi či se závislostí na alkoholu, přichází s kampaní pojmenovanou "Open To Better". Jejím hlavním poselstvím pro lidi z celého světa je pozitivnější pohled na dnešní svět. "Primárně jde o to, aby všichni viděli sklenici z poloviny plnou a ne prázdnou. Dále aby byli otevřeni změnám, dokázali na věci nahlížet z nové perspektivy a aby pro sebe našli šanci v nově se tvořící normalitě," uvádí oficiální tisková zpráva.

A aby toto poselství zasáhlo co největší počet lidí, oslovila firma vedle Katy Perry i jednadvacetiletou španělskou zpěvačku jménem Aitana a populárního nizozemského DJe a producenta Tiësta. Díky spojení všech tří jmenovaných vznikla zcela nová verze písně "Resilient", která má všechny atributy stát se hitem. Původně pomalý song v produkci Stargate se dočkal příjemného beatu a zvýrazněného základního hudebního motivu. Anglicko-španělský text je pak něčím, co funguje téměř vždy.

Pokud tohle nebude hit, budu velmi nemile překvapen. Když ještě vezmeme v potaz skvěle sestříhané video, které kombinuje záběry na obě zpěvačky a desítky lidí z celého světa, kteří se do výše popsané kampaně zapojili jako ambasadoři, mělo by to pro Katy Perry tentokrát zase klapnout. Třeba se s touto skladbou konečně vrátí i do českého rádiového éteru.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY