Sledujte musicserver.cz také na Facebooku!
Rytmus - Rap je jako závod

Rytmus - Rap je jako závod

Vydáno: 27.09.2020 09:00 v sekci Rozhovory - Hana Bukáčková | foto: Facebook interpreta

"Zachoval jsem si asi dětskost, protože děti mají svůj svět, jsou plný vášně a hrají si se svou hračkou. Tohle jsem si v sobě udržel. Přístup k věci a nadšení, že to můžu dělat, " říká Rytmus o svém přístupu k rapu. V dokumentu "Tempos" mapuje 30 let, které se v žánru pohybuje. Nejen o tomto snímku byla řeč.

SDÍLET:     Sdílet na Facebook Sdílet na Twitter Odeslat mailem    
Rytmus
© Facebook interpreta
Nedávno v kinech běžel film o Mekym Žbirkovi a sbírá povětšinou kladné hodnocení. Měl jsi možnost ho vidět?

Neměl, určitě bych ho ale vidět chtěl. Mám rád kulturu a baví mě lidi, kteří se tomu věnují dlouhodobě, mají v tom úspěch a jsou přínosem. Už jen z principu. Z toho vychází celá slovenská kultura a to, jak se formuje. Je dobré mít informace o každém takovém článku. A Meky mě baví. Je to pro mě inspirace.

Jak vznikl název tvého dokumentu "Tempos"?

Byl jsem jednou v cikánské osadě a nějaký týpek mi tam povídal, že cikánsky se Rytmus řekne Tempos. Občas jsem to použil. Když jsme vymýšleli jméno tohoto filmu, přinesl každý různé nápady. A jeden z nich byl právě "Tempos". Takový staronový pseudonym, který vyjadřuje mě, ale zároveň je to mezinárodní - tempo je čas, rytmus, který má hodně společného s filmem.

Rytmus

Rytmus, vlastním jménem Patrik Vrbovský, je slovenský rapper. Zakladatel skupiny Kontrafakt patří mezi kontroverzní osobnosti, které přesáhly svůj žánr. Průkopník rapu v Československu se tomuto stylu věnuje 30 let a aktuálně tuto dobu mapuje ve svém novém dokumentu "Tempos". S Kontrafaktem vydal alba "Tri špinavé mená", "E.R.A.", "Bozk na rozlúčku", "Navždy", "REAL NEWZ", sólově pak pokračoval deskami "Bengoro", "Kral", "Fenomen" a "Krstný otec". Své místo měl i jako porotce talentových soutěží Česko Slovenská SuperStar (rok 2010) a Hlas Česko Slovenska (rok 2012).

Rytmus
© Facebook interpreta
Před čtyřmi lety šel do kin tvůj "Sídliskový sen". Co tě vedlo k tomu natočit další dokument?

Nebyl o hudbě, ale o rodině. Když se točil, nevěděl jsem, o čem bude. Režisér se mnou dělal rozhovor až po tom, sestříhal ho a doplnil k záběrům, které natočil. Až na konci jsem zjistil, že nedal prostor hudbě. Pracoval jsem tak dále na sobě a věděl jsem, že až budu točit příště, bude to o historii hudby. Dělal jsem pak na projektu Sound Clash od Red Bullu. Šikovní kameramani tam dělali making of. Na základě toho jsme si spolu sedli a rozpovídali se, že bychom mohli natočit o mých třiceti letech v rapu a že bych do něj mohl sehnat všechny archivní záběry. Řekli jsme si, že je na čem stavět, protože jsem od začátku tohoto segmentu, tedy od 90. let až doteď. Jsou tam markantní úspěchy a já jsem si říkal, že může být zajímavé udělat dokument, který bude mnou povídaný a doplněný archivními a dobovými záběry. A teď je na světě.

Bylo těžké sehnat ony staré záznamy?

Co znamená těžké? Je to jeden telefonát a buď ti ten dotyčný poradí, nebo ne… A to mě na tom bavilo. Když jsem se k něčemu dopátral, cítil jsem se trochu jak novinář, který shání fakta. Dal jsem výzvu i na svůj Instagram a poprosil fanoušky, jestli mají záběry od roku 1995 do roku 2003.

Rytmus
© Red Bull
Zajímavé jsou třeba ty snímky z vojny…

Kamarád mi říkal, že u něj byl týpek dělat klimatizaci. Když viděl, že spolu máme fotku, prozradil mu, že jsme spolu byli na vojně a má se mnou natočený rozhovor.

Ty jsi na něj zapomněl?

Úplně. Zkontaktovali jsme se, týpek se mnou mluvil, jako kdybychom se spolu bavili třicet roků. Měl natočený patnáctiminutový rozhovor o mých snech. Tak jsem přijel k němu, tam měl rodinu, chlebíčky a pustil nám to. Koukal jsem na to s otevřenou pusou. Režisérovi jsem natočil asi patnáctisekundovou ukázku a poslal mu to. Takovéto momenty na tom byly nejlepší. Dopátral jsem se k některým věcem, ke kterým jsem chtěl. Ale měl jsem štěstí, protože jsem jako zázrakem sehnal záběry, které jsem sháněl už dlouho. Nevěděl jsem třeba, že mám na půdě bedničku s videokazetami. Myslel jsem, že jsem je ztratil. Všechno z devadesátek. Máme tolik materiálu, že by to bylo na seriál.

Podařilo se ti sehnat všechno, co jsi chtěl?

Mrzí mě, že jsem nesehnal kousek z roku 1991. To mi jeden týpek donesl kameru (tehdy nebylo zvykem mít takovou věc, tak to pro nás bylo wow) a natočili jsme wannabe videoklip z garáže. Moc mě to mrzí. Dal mně pak všechny záběry, ale nemohli jsme to tam najít.

Rytmus
© Facebook interpreta
Jak dlouho se takový dokument připravuje?

Měli profesionální přístup. Nejdřív udělali dlouhý rozhovor se mnou od úplného začátku až do teď, aby měl režisér osu, kterou si pak postříhal. Podle té to pak natočil. Začal v červenci, pár dní po tom, co se mi narodil syn. A skončil v prosinci.

S Kontrafaktem máte písničku "Pocity". Jaké byly tvoje pocity po zhlédnutí výsledku?

Je dobré si dělat průzkum, jestli to divák chápe. Nemám rád dokumenty, které nechápu, u kterých vystávají otázky a ty nevíš, co tím chtěl režisér povědět. Film musí dávat logiku. Když se v tom mém zbytečně věnovali nějaké věci, usekl jsem to. Bylo to těžký, bylo tam hodně chvil, na které jsem chtěl vzpomenout. Na každý rok jsme měli asi dvě minuty a nechával jsem to celé na režisérovi. Výsledek je jeho, já jsem tam dal jenom sebe. Archivní záběry hovoří samy za sebe. Je z toho cítit, že jsem do hip hopu dal a dávám všechno, aniž bych se chtěl nějak chlubit. Proto jsem neměl rodinu, protože jsem tím extrémně žil naplno. Vlastně žiju doteď, ale když člověk nemá dítě, rodinu, jede bomby a vytváří si to celé. Věděl jsem dva kroky dopředu, jak to dopadne, a jdu si za tím. Kdo mě zná, ví, že jsem obětoval hodně, a to tam je zmapované, odvyprávěné. Každou dobu zastupovali lidé, kteří pro mě tehdy byli důležití.

Jaký byl nejzásadnější zlom ve tvé kariéře?

Každý. Kdybych skončil po první desce, kde bych dnes byl? Každé album je zlom. Popularita jde krůček po krůčku. Nasedneš do vlaku a rozjedeš se. To se mi stalo, když jsem musel odejít z práce. To jsem si řekl, že jsem profesionální rapper, že už jsem v showbusinessu, že nemusím do práce. Byl to ale risk, protože nikdo v té době nevěděl, jak dlouho se rap udrží.

Teď zažívá tenhle žánr znovu velký boom. Na Slovensku jste byli vždy napřed, zatímco v Česku jsme spíš žili rockem. Ten ale teď jde trochu do pozadí a nejposlouchanější hudbou se pomalu stává právě rap.

Češi mají v hudbě jinou mentalitu, možná je to Prahou, ta je taková umělecká a ovlivňuje celou republiku. To u nás na Slovensku není. Když slyším, jaký mají sound v Americe, tak to tak udělám. Praha k tomu má jiný, specifický přístup.

Rytmus
© Facebook interpreta
Jak jsi spokojený s aktuálními trendy v rapu?

Všechno je, jak má být. Vyhrál talent, vždy je to tak, že někdo donese nový klíč, který všichni opakují. A ten nejsilnější, nejlepší, nejproduktivnější a nejoriginálnější má úspěch v každé době.

Myslíš, že stále udáváš směr i mladým?

Každej má svůj kanál, sítě, což je OK. Dřív jsi musel mít kontakty, které tě dokázaly protlačit do médií. Dřív trvalo dlouho udělat hit, který by byl úspěšný. Když se ale něco dělalo dlouho, tak to pak i vydrželo. Dneska to velmi rychle přijde a stejně tak rychle i odejde. Ale jestli udávám směr, to se musíš zeptat jich. Když jsme vydali poslední album Kontrafaktu, všichni nadávali, že zpíváme. Dneska zpívají všichni. Ale stále mám chuť dělat dobrou hudbu, dobrý koncert, stále mám chuť přinést něco nového, natočit zajímavý klip. Ale možná pro mladý nebudu tak zajímavý, aby poslouchali čtyřicetiletýho čava.

Neřekla bych, to by se ti jinak poslední dobou nehlásili ke spolupráci…

Možná mi to všechno díky dlouhé cestě věří. Pro mě nejsou podstatná čísla. Vím, jak kdo rapuje, jak se snaží a vím, jak to udělat. Vypadá to, že se hajpuju, ale sebevědomí je moje silná stránka. Což patří k životu a rapu. Rap je sám sobě médium, to v jiném hudebním žánru není, máš vydavatelství, merch, děláš si videoklipy. Je to speciální komunita, kterou si sám režíruješ. Pochopil jsem to a začal jsem oddělovat Patrika Vrbovského od Rytmuse, který je vytvořená postavička.

Rytmus
© Facebook interpreta
A teď máš i alter ego Rytmo, které právě spolupracuje s mladými. Je to nějaký nový projekt, nebo jak to mám chápat?

Je to oficiální pojmenování. Rytmo jsem byl vždy, protože album bylo jiné, jen jsem to oficiálně nepojmenoval. Dělám to tak dlouho. Jen jsem si neuvědomil, že někteří nevidí, že to dělám profi od roku 2000 a že každé album bylo adaptací té doby. "Krstný otec" byl takový chlapský rap, v roce 2007 už to bylo koketování s novými zvuky, to už nám nadávali, že to není jak v roce 2004. Pak vyšlo album "Kral", kde byly "Zlatokopky" a zpívané refrény. Potom byla komerce "Fenomen". Každá deska byla jiná, až jsme se dostali do roku 2020, kdy mi všichni říkali: "Ale to už není starý Rytmus." Proto jsem vytvořil Rytma, který je jistou výstrahou, aby sis to nepouštěla, pokud máš ráda starýho Rytmuse, protože tohle nový Rytmus. Svým způsobem mě k tomu dohnali lidi, kteří mě s tím otravovali.

Kam se rap bude ubírat?

Kdybych to věděl, tak už to dávno dělám.

Je v tomhle žánru rivalita?

Je to jako závod. Mám to tak nastavené už od dětství. Konkurent je pro mě ten, kdo má podobný čísla jako já. Ale když přijde mladej, tak to tak neberu, to musí něco dlouhodobě dokázat a udržet se. Pracoval jsem furt, tak je laťka nastavená vysoko.

Rytmus
© Facebook interpreta
Zmínil jsi rodinu. Předtím pro ni nebyl prostor?

Asi ne. Pro mě byla jen kariéra, cestování, bohémství, důležitější se starat sám o sebe než o vztah.

Chápu, že věkem člověk postupně přechází k jiným hodnotám, zmoudří. Jak ovlivnilo narození syna tebe a tvou tvorbu?

Rap je reflektování reality, kterou vidíš. A syn? Určitě je to něco nového v životě a ovlivnilo mě to. Mám rád i primitivní humor, který dávám občas do skladeb. Včera jsem vystupoval a vím, že je tam takovej blbej text, tak jsem řekl: "Stop, přátelé, tohle už nedám, mám syna..." Všichni se začali smát.

To jsi mě překvapil, že máš takovou sebereflexi.

Jsem přesvědčený o tom, že dokud nejsi otec, můžeš si dělat, co chceš, ale když už máš rodinu, musíš cítit nějakou zodpovědnost.

Rytmus
© Red Bull
Co to bylo za písničku, která tě rozhodila?

Byl to track "Čo?!" s Mikym Mora. Je plný primitivních odkazů, při kterých se ti zastaví i myšlení.

Je nějaká třináctá komnata, která se ani v jednom z dokumentů neotevřela? Bylo těžké se vůbec otvírat?

Mně to pomáhá, mám to nastavené tak, že žiju v pravdě. Určitě nějaká taková komnata je, ale to by byl dokument na pět hodin nebo půl dne. Nemám problém otevřeně mluvit o čemkoliv. Líp se mi usíná. Víš, co mi pomohlo? Že jsem si vyřešil komplex. Mamka mně lhala, nechtěla mi říct, kdo je můj otec. Je to totiž Rom a společnost nás bere jako odpad. Dlouho jsem s tím nebyl srovnaný. Nakonec jsem však došel do bodu, kdy jsem s hrdostí přijal, že jsem Rom a že se nemám za co stydět.

Rytmus
© Red Bull
V dokumentu je zmapovaná i tvoje dráha tanečníka, o které jsem popravdě ani neměla tušení.

V devadesátých letech jsem se dostal do nejlepší slovenské taneční skupiny. V tom období u vás bylo na podobné úrovni UNO. Před střední jsem objevil hip hop, začal jsem tancovat a za tři roky jsem se tam dostal, což byl pro mě úlet. Vystupoval jsem v televizi. Byl jsem atletický týpek, který dělal break dance a všechny akrobatické věci. I proto existuje tento dokument, aby ses o mně dozvěděla něco nového.

Rytmus
© Facebook interpreta
Co ses díky němu dozvěděl ty sám?

Zachoval jsem si asi dětskost, protože děti mají svůj svět, jsou plný vášně a hrají si se svou hračkou. Tohle jsem si v sobě udržel. Přístup k věci a nadšení, že to můžu dělat. Dávám hodně energie do "teď a tady" a nezabývám se jako mnozí lidé minulostí, kterou nemůžu ovlivnit, anebo schízují z budoucnosti, co a jak bude, a nežijí tento moment. Žiju přítomností.

Když jsme u přítomnosti, hrál jsi poměrně nedávno se symfonickým orchestrem. Tento večer v dokumentu zmiňuješ jako nejlepší koncertní zážitek pro muzikanta. Inspiroval ses jinými kapelami?

Orchestr je pro mě jenom hudba, ale když zahraje nějakou skladbu, tak ve mně tu emoci mnohonásobně zvětší. Čím větší orchestr, tím větší emoce. Chtěli jsme vyrobit emoci. Dále provedení. V našich končinách lidé nejsou zvyklí na spojení rapu s orchestrem. Byla to věc nápadu, ale byla to výzva pro česko-slovenskou scénu. Je to těžké: když uděláš nějakou chybu, shodíš se před hudebníky i obecenstvem. Chtěl jsem si dokázat, že to ustojím a že šedesát lidí, co stálo za mnou, mě nepohltí. Mohlo se stát, že kdybych byl neosobnost, tak se mezi nimi ztratím a nevím, co mám dělat.

Jaké to je pro rappera zažít standing ovation? Přece jen takové situace asi nezažíváš běžně.

Standing ovation byl pro mě nový level vděku. Byl jsem zvyklý na potlesk, hulákání během písní, ale najednou lidi sedí a ty nevíš, co si myslí. Chtěl jsem, aby se stále něco dělo, aby se lidé nenudili. Najednou se jich šest tisíc zvedlo a tleskali pět minut. Měl jsem z toho otevřenou pusu. Po koncertě za mnou přišli symfonici a řekli mi: "Díky, maestro". Mělo to vyšší level koncertu.

Bude z toho záznam?

Už je, ale nedával bych ho ven. Vím, že s tímto tělesem ještě budeme vystupovat a že to bude lepší a lepší.

Když už jsem u těch koncertů. Jak tě ochromila korona?

Nemusím vystupovat. Nastavil jsem si značku, aby za mě vyráběla sama. Vydělávají mi sociální sítě, kde mám 620 tisíc followerů.

Nedá se nezeptat na zápas s Marpem, protože se taky věnuji bojovým sportům. To byla jednorázová akce, nebo se tomu věnuješ doteď?

Šel jsem tam jako začátečník, akorát si lidi neuvědomili, že nejsem boxer. Šel jsem tam přitom boxovat s člověkem, co to dělá celej život. Jsem rád, že jsem si to mohl vyzkoušet. Kdo může říct, že si dá boxerskou premiéru ve 42 letech, a to hned v O2 areně, kde na tebe hučí celá hala, že dostanu na tlamu? Za sebe jsem extrémně spokojený, protože mě mohl zabít hned v prvním kole.

Rytmus
© Facebook interpreta
Cítil jsem extrémní hejt na svoji osobu. Byl jsem smířen s realitou, že za sebou nemám ty zápasy ani zkušenosti. Chtěl jsem odejít se ctí. To byl exhibiční nevinný zápas, z kterého organizátoři udělali Česko proti Slovensku. Zbytečně to vyhrotili. Samozřejmě mi zaplatili jen polovinu a druhou mi stále dluží. Ale celkově to byla zajímavá zkušenost.

Hrály v tom, že jsi do toho šel, ty peníze velkou roli?

Určitě. Proč bych měl jít boxovat? Sám sobě si nepotřebuji něco dokazovat. Šlo mi o princip, aby se na mém jméně nenapakovali ostatní, když zaplním halu.

A na závěr se vrátíme k muzice. V prosinci jste vydali s Kontrafaktem nové album. Jak to ale vypadá s tvojí sólovkou?

Jsem dost skeptický. Rád bych udělal turné, velký koncert, ale nevím, zda to aktuální situace dovolí. Když nevydám desku, vydám něco jiného, abych zabavil fanoušky. Vím, že v prosinci chci něco vydat, ale víc neprozradím.

NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán. Přihlášeným se tato otázka nezobrazuje.

  • RYTMO (Ing. Anton, 27.09.2020 11:07) Reagovat

    Rytmus vychoval celu generaciu ludi na slovensku. Dnes su z nas co sme ho pocuvali uz na zakladke otcovia rodin a uspesni ludia. Mal som spoluziakov ktori pocuvali v tej dobe punk ci rock (hlavne nirnavu) a dnes robia za kasou v obchode. Rytmus je synonymom uspechu aj pre jeho posluchacov. PIECE

    • Re: RYTMO (Fimi , 27.09.2020 11:11) Reagovat

      Zajímavé, já poslouchal metal a dnes mám pěknou práci, jsem otec, mám dům, pěkné auto a výborně placenou práci... Nějak mi nesedí, že by to mělo něco společného s hudbou a Rytmusem..

      Ale třeba se pletu a skutečně je to o tom, co ovek jako dítě poslouchá. Kamarád poslouchal Rytmuse a dnes je na tom špatně, nemá nic. Asi ho neposlouchal dostatečně

    • Re: RYTMO (Feyer, 27.09.2020 11:23) Reagovat

      Davas do souvislosti veci, ktete spolu cubec nesouvisi. Ja jsem rocker q mam dve vš. Kdybych poslouchal Rytmuse, mel bych tri? Blbost.

      • Re: RYTMO (Fanoušek Míši Davidojc, 27.09.2020 11:27) Reagovat

        Rytmus na Míšu nemá v žádném případě.

    • Re: RYTMO (Houmí, 27.09.2020 11:47) Reagovat

      Proč?! Proč jsem to nevěděl dřív??! Kde já jsem mohl dneska bejt, kdybych to věděl! Já vůl poslouchal Massive Attack, Aerosmith a jazz..., to jsem to ale posral.

      Vážení, pro mě je rytmus symbol kýče a sraček, se kterými v muzice ani v životě nechci mít vůbec nic společného. Btw. člověk co dělá v obchodě na kase může být v životě mnohem štastnější než nějaký ulítaný manažer bo kdo. Takže pane antone, opravdu jste poslouchal rytmuse, jinak byste takovou kravinu asi těžko vyplodil...

DOPORUČENÉ ČLÁNKY
Předobjednejte si nové album AC/DC za super cenu a dostanete jako bonus limitovaný plakát
Předobjednejte si nové album AC/DC za super cenu a dostanete jako bonus limitovaný plakát Australští rockoví titáni AC/DC vydají už 13. listopadu nové studiové album "Power Up". To si můžete objednat v několika formátech už teď v e-shopu Sparku za parádní cenu. V pořadí sedmnáctá studiovka kapely znamená návrat... čtěte zde
Vydáno: 24.10.2020 15:46 v sekci Novinky | Tiskové zprávy
0
Michal Pařízek - Uprostřed příběhu 8/10
Recenze: Kniha "Uprostřed příběhu" Michala Pařízka suverénně překračuje hranice pojmu výběr textů "Uprostřed příběhu" není kniha, v níž by její autor Michal Pařízek bilancoval a ohlížel se do minulosti. Šéfredaktor Full Moonu v tomto kompletu primárně poodhaluje své nadšení pro umění. Velmi povedená selekce jeho textů... čtěte zde
Vydáno: 24.10.2020 13:00 v sekci Recenze
0
Richard Müller - Hodina medzi psom a vlkom 7/10
Recenze: "Boží mlýny melú, starci starnú" a Richard Müller je na albu "Hodina medzi psom a vlkom" stále v plné síle Sociální izolace může vést k tvůrčímu rozmachu. Jednou možná budeme mluvit o covidových albech - těch, která vznikla z tvůrčího pnutí během (dobrovolné) karantény. Jedním z nich bude i poněkud překvapivě do světa vypuštěná... čtěte zde
Vydáno: 23.10.2020 16:30 v sekci Recenze
0
Martin Zeller - Teď se věnujeme záchraně holý existence
Rozhovory: Martin Zeller - Teď se věnujeme záchraně holý existence Cocotte Minute se po zrušené části svého výročního turné k debutu "Czeko" na jaře letošního roku rozhodli potěšit fanoušky a na podzim naplánovali šňůru s partou Gaia Mesiah. I tyhle koncerty ale musely být nakonec odpískány.... čtěte zde
Vydáno: 23.10.2020 10:00 v sekci Publicistika | Rozhovory
2
Pohled do českých hitparád - 42. týden 2020
Topic a Nik Tendo stále vedou české žebříčky, albová novinka Richarda Müllera vstoupila do první desítky Aktuální kolo českých hitparád patří spíše k těm poklidnějším. Vítěz rádiového ani albového žebříčku se nemění a pořadí nejbližších pronásledovatelů se pouze lehce přeskupilo. Do Top 10 se v albech probojovala jen... čtěte zde
Vydáno: 22.10.2020 18:38 v sekci Novinky | České hitparády
1
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
- Do kin míří dokument "Tempos" - otevřená výpověď Rytmuse o budování česko-slovenské hiphopové scény (15.08.2020 13:23)
- Recenze: Paulie Garand a DJ Wich utopili na desce "Mezi prsty" svůj potenciál (24.05.2020 12:00)
- Video: Kontrafakt se vrací. "Ideme dnu" je pecka, navíc se skvělým klipem (06.12.2019 14:08)
- Rytmus vydal singl "Pi** po***aná", první po rozchodu s Darou (Apríl!) (01.04.2018 12:34)
- Pomlátí se mezi sebou rapové hvězdy? Rytmus vyzval Marpa na boxerský souboj (12.02.2018 10:13)
- Nové desky pro 49. týden (12.12.2016 13:44)
- Na karnevalu Hradů CZ můžete vyhrát i kytaru (29.07.2016 20:45)
- Publicistika: Na letošním Hip Hop Kempu vystoupí staří známí i nováčkové. Na koho se těšit? (22.07.2015 08:40)
- Rytmus bude poprvé rekapitulovat výběrem "The Best Of The Best" (04.06.2015 17:37)
- Oslavte narozeniny klubu Fancy Lounge s Darou Rolins, Tinou, skupinou Kontrafakt a Separem (27.05.2015 14:48)

ALBUM TÝDNE 42/2020

Travis
10 Songs

Dávno už nevládnou hitparádám, pořád jsou ale tady. Skotští Travis se po čtyřech letech hlásí s novou kolekcí "10 Songs". Parta kolem Frana Healyho dává posluchačům do neklidné současné doby ten nejlepší dárek: přesně takové album, jaké by člověk od zadumaných rockerů čekal.

8/10

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY (za poslední týden)

FILMSERVER.CZ PÍŠE

FULLMOONZINE.CZ PÍŠE

SPARK PÍŠE

CO, KDY, KDE   (doporučujeme)

Ne 01.11.
The Weeknd (CAN) (O2 Arena, Praha)
Pá 06.11.
OneRepublic (USA) (O2 Arena, Praha)
Pá 06.11.
Asking Alexandria (UK) (Forum Karlín, Praha)
So 07.11.
David Keenan (IE) (Chapeau Rouge, Praha)
Út 10.11.
Dives (AT) (Café V lese, Praha)
So 14.11.
UpTone: Will & The People (UK) (Cross Club, Praha)
Pá 27.11.
Woodkid (FR) (Forum Karlín, Praha)
So 28.11.
The Dead South (CAN) (Forum Karlín, Praha)
Po 30.11.
Ben Caplan (CAN) (Futurum Music Bar, Praha)
Čt 03.12.
Tempers (USA) (Café V lese, Praha)

» zobrazit všechny akce «

OBLÍBENÍ INTERPRETI (za poslední týden)

Bruno Mars Lady Gaga AC/DC Adele Kryštof Coldplay Beyoncé Katy Perry Metallica Taylor Swift Madonna Rihanna Britney Spears Sia Miley Cyrus Ewa Farna Dua Lipa Ava Max Lana Del Rey Michael Jackson
filmserver.cz na Facebooku filmserver.cz na Twitteru filmserver.cz na LinkedIn filmserver.cz na YouTube
musicserver.cz - hudba od začátku do konce
©2010-2020 IMEG s.r.o.
Kontaktní informace | Informace o inzerci | Redakce | Volná místa | Zásady ochrany o.ú. | Mobilní verze | ISSN 1803-6309
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu IMEG s.r.o. zakázáno.
smile music: spark | fakker | czech blade | musicserver | full moon | xplaylist | day after | filmserver