© bharatwaves.com
Virální marketing má zřejmě novou položku v arzenálu zbraní na upoutání pozornosti. Americká zpěvačka
Ke$ha je totiž dle serveru Twitter po smrti. Interpretka má nový singl
"Die Young" (k poslechu také pod článkem) a nenechaví fanoušci se rozhodli na sociální síti propagovat heslo "RIP Kesha" (
odpočívej v pokoji, Kesho), které se zakrátko stalo celosvětovým
trending topicem.
Někteří uživatelé Twitteru však nevěděli o pravém záměru smrt ohlašujícího hesla a začali zpěvačce kondolovat. Některá méně bystrá média dokonce přinesla informaci, že zpěvačka skutečně zemřela. Pravda to samozřejmě není.
Ať už šlo o marketingový trik, nebo skutečnou práci zapálených fanoušků, výsledný zájem médií (ve většině případů vyrvacejících falešnou zprávu) dostal písničku během několika hodin do top desítky singlů na iTunes. Podobné mediální pohřbívání živých osobností není zas tolik vzácné. V září například jeden internetový portál uvedl zprávu o údajné smrti
Adama Lamberta, loni to samé potkalo
Akona, ačkoli se tito interpreti těší dobrému zdraví a žádné neštěstí je nepotkalo.
-
jako marketingový tah dobrý (Lucka, 28.10.2012 15:32) Reagovat
jen mě následně napadlo: kdo s čím zachází...
-
wow (JohnnyD, 28.10.2012 15:41) Reagovat
pre mňa ukážkový pop, škoda len tej prepálenej tuc tuc produkcie, ktorá je chorobou všetkých súčasných popových d(i)evok od Lady Gaga, cez Rihannu, Britney, Jessie J až po Katy Perry
-
?? (Dan, 28.10.2012 17:43) Reagovat
"...výsledný zájem médií (ve většině případů vyrvacejících falešnou zprávu) dostal písničku během několika hodin do top desítky singlů na iTunes"
Tahle věta je blbost, protože Ke$ha je v TOP 10 na iTunes už od vydání singlu (pár týdnů). A už docela dlouho je v TOP 3. ;)
-
To je mě líto:((((( (Martin.K, 29.10.2012 07:30) Reagovat