© facebook interpreta Když trojici
Jelly Belly vyšlo před více než rokem debutové EP "Deaf Till 30" (Deadred / Starcastic 2011), nikdo nečekal, že jejich prvopočin vzbudí tak pozitivní ohlas u části hudební kritiky, především v České republice. Čtyřskladbová sonicko-psychedelická pocta nejenom košickému hokeji, kterému Jelly Belly oddaně fandí, byla dokonce nejednou pasovaná na debut či objev roku.
"Shoegaze. Ano, zní to archaicky. Sen: pravidelný sonický příboj. Ohromující, zvonivá čistota kytar v souladném protikladu rozechvělých bustrů. Hodně nahlas, prosím. Jsou z Košic, hrají shoegaze/psychedelic a desky by měli vydávat častěji," napsal Maxim v recenzi v magazínu Full Moon. A jak se zdá, jeho přání se teď plní...
"Indie/shogaze/psychorebelové z Východného pobrežia vedou svoji osobní sonickou válku proti světu ještě s větší vervou a nasazením. Nová zbraň EP 'Über Alles' je v mnoha ohledech temnější a syrovější než jejich debut, který se zpětně jeví jako příjemná populární hudba. Jelly Belly do nahrávek promítli veškerou svoji zlost, vášeň a frustrace (například i tu z finálové prohry Vežet Košice v boji o mistrovský hokejový titul 2012), vložili do nich svoje peníze, energii a životy... 'Über Alles' není skutečně žádna zábava," stojí v oficiální tiskové zprávě.
O nahrávku a mix "Über Alles" sa postarali opět Matúš Homola a
Karol Mikloš v jejich studiu Men At Sound, mastering si vzal na starost Anders Peterson ze stokholmského studia Ghost Sound Mastering & Post. Obal je upravenou reprodukcí obrazu Utopia malíře Jána Vasilka a zodpovědnost za vizuály
Jelly Belly na sebe vzali grafický designér Jozef Tušan a fotograf Slavomír Stankovič.
Album vychází ve formátech MP3 320 kbps a FLAC (volně ke stažení z
webu kapely a československého twin-labelu Deadred Records a Starcastic Records) a také jako 12palcový vinyl dostupný v e-shopech obou vydavatelství.