© nme.com Paul McCartney si u příležitosti vydání svého nového alba "Memory Almost Full" připravil speciální formu prezentace. Jeho novou desku si mezi prvními budou moci poslechnout všichni návštěvníci kaváren značky Starbucks. Tato síť se již v minulosti podílela na vydání alb několika hudebníků, ale projekt takového rozsahu, který plánuje s McCartneym, prozatím nerealizovala.
Podle informací, které potvrdil dnes ráno na tiskové konferenci i sám hudebník, proběhne 5. června během celého dne poslech jeho nové desky ve více než desítce tisíc kaváren sítě Starbucks v devětadvaceti zemích světa. Vše by mělo začít úderem půlnoci ve filiálkách na Novém Zélandu.
Jedná se o první projekt tohoto druhu. Vznikl v hlavě Kena Lombarda, šéfa nového labelu Hear Music, který McCartneyho desku "Memory Almost Full" vydává. Tento label existuje od počátku letošního roku a je kooperací společností Concord Music Group a právě zmiňovné firmy Starbucks. Lombardo očekává, že díky této promoakci uslyší během jednoho dne nové McCartneyho album až šest miliónů kávomilů a potenciálních kupců. Není vyloučeno, že novou desku bude ve zmiňovaných kavárnách možné též okamžitě zakoupit.
Kromě poslechu nové desky je pro fanoušky Paula McCartneyho připravena ještě další speciální akce. V deseti vybraných filiálkách Starbucks v Londýně, New Yorku, Berlíně, Los Angeles, Filadelfii, Atlantě, Seattlu, Hong Kongu, Tokyu a Miami budou v kavárnách přítomny i televizní štáby. Ty budou natáčet gratulace fanoušků k 65. narozeninám, které
Paul McCartney oslaví 18. června. Všechny příspěvky pak budou k vidění na Paulových
myspace stránkách právě v den jeho narozenin.