shop.musicserver.cz

Oslava kýče v nabité Lucerně

Vydáno: 11.04.2006 05:00 v sekci Naživo - Ondřej Leinert | foto: facebook interpreta

Petr Kolář v minulém týdnu vyprodal Lucernu. Mohli jsme to obejít širokým obloukem, nebo jen stručně zmínit, ale rozhodli jsme se pro obsažnější pohled na tento fenomén. Proč "Album" tohoto interpreta už měsíce trůní mezi nejprodávanějšími deskami na našem trhu a čím pozbyl ex-zpěvák Arakainu své rockové cti? I na to se v dnešním více než reportu z koncertu pokusíme odpovědět.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small c
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Kdyby mi někdo před rokem řekl, že Petr Kolář vyprodá Lucernu, asi bych si myslel, že dotyčný zkonzumoval vtipné kaše víc, než je pro zdravý duševní vývoj potřeba. Ale stalo se. Hudebně brakovité "Album" jinak nepochybně kvalitního zpěváka jde stále na dračku. Časté účinkování v nováckých estrádách, několik oslavných PR reportáží v pořadu "Prásk". Rocker, kterému není proti srsti vystupovat v Silvestrech či "Go-Go Šou" a nahrát desku s jedním ze symbolů statického tuzemského hudebního kýče, Karlem Svobodou. I to jsou důvody, proč se z relativně známého muzikálového zpěváka stala ve světě, který virtuálně utváří TV Nova, uznávaná celebrita. A celebrity jsou duševní potravou běžného konzumenta. Není proto divu, že takový konzument, když se dozví, že někdo, koho tak důvěrně zná z televize a novin, bude hrát v jeho městě, opatří si dlouho dopředu lístek, aby mu náhodou ta sláva neutekla. Výsledkem je pak tři týdny dopředu vyprodaná Lucerna.

Když jsem se rozhodoval, zda podstoupím zkoušku ohněm a navštívím koncert interpreta, při jehož poslechu mám pocit, že mne někdo permanentně nutí vypnout mozek, rozhodla nakonec jakási má mainstreamová vstřícnost. Mám v podstatě rád mainstream, pop a věci, co se líbí, a sám jsem dlouhá léta vyrůstal v prostředí, které běžné novácké pořady přímo adorovalo. I proto jsem vyrazil na koncert onoho zpěváka, o němž má babička nedávno prohlásila, že zpívá hezky a že už by měl konečně ve Slavíku vystřídat toho Gotta. Bohužel, obzor jsem si nerozšířil ani o milimetr a po celé té "show" jsem měl pocit, že jsem stejně vyprázdněný jako po dvouhodinovém bezcílném civění na nějaký pořad v televizi, nebo po rozhovoru s dívkou, co mě chtěla sbalit, ale přitom nevěděla, kdo je to Bulgakov a co jsou to Hradčany. Aspoň jsem si však doslova v přímém přenosu odpověděl na fenomén popularity tohoto interpreta. Ale pěkně popořádku.

Deset očí, Praha, 5.4.2006 small a
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Akce započala poměrně brzy. Už chvíli po sedmé nastoupila na scénu zaplněné Lucerny předkapela Deset očí, která solidním poprockovým představením s česky i anglicky zpívanými písněmi naznačila, že by to nemusel být špatný večer. Petr Kolář si vybral dobrý support, který především mladší část diváctva ocenila vydatným a zaslouženým potleskem. Zároveň bylo však patrné, že podstatné části lidí je tato skupina zcela ukradená. Ale abych si nehrál na falešného kritika, je třeba přiznat, že i já byl mnohem víc zvědav na čerstvého vítěze ankety Anděl Allianz 2005 v kategorii zpěvák roku. Pravda, trochu jinak než pětice postarších tet stojících za mnou, ale byl a Deset očí, jejichž hlavní síla nespočívala ani tak v hudbě jako v charizmatu zpěvačky Ivy Marešové, to nijak nezměnilo. Po půlhodinovém setu přišla krátká pauza, a pak už to konečně mohlo začít.

Pohříchu, hned úvod naznačil, že se bude jednat o zábavu notně mediálně vyhoněnou. Ani Chinaski, jimž lze komerční podbízivost vyčíst velmi snadno, neměli v zimě ve vyprodané T-Mobile Aréně zdaleka tak mohutné reklamní antré jako teď Petr Kolář. Zatemnělá scéna a do toho podobný hlas, jaký známe třeba právě ze spotů několikráte zmíněné TV Nova, předčítající předlouhý seznam sponzorů stylem, jakým jsou ve wachlerovských pořadech představována jména nominovaných. Jistě, bez oněch sponzorů by takovýto megavečer vůbec nebyl, ale když je to všechno prezentováno tak, že si člověk říká: "Ti všichni si tě, Petře, koupili," je to špatně. Anonymní hlas z reproduktorů následně zakázal divákům používání mobilních telefonů i fotoaparátů, hned na to popřál příjemnou zábavu a se slovy "Popkoncert uvádí..." věru neosobně zahájil následující více než dvouhodinové představení.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small b
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Když jsme u těch support partnerů, jedním z nich byl i nejmenovaný bulvární deník (ten, co vystřídal Večerník Praha), který na koncert vyslal několik distributorek. Bylo zjevné, že cílová skupina těchto novin vcelku věrně koherovala s návštěvníky Lucerny. Tedy žádné překvapení. A tak to v podstatě pokračovalo. Úvod obstarala patrně nejtvrdší věc z "Alba", rockový "Plamen vášně". Právě tato skladba je však i názornou ukázkou prázdnosti Kolářovy desky. Klasické, ničím ozvláštněné, tisickrát použité kytarové rify a zbytnělý text pro text, jenž vypadá, jako by ho někdo napsal dle příručky "Učíme se veršovat snadno a rychle" či "Básníkem za tři měsíce". Nutný úryvek? "Asi rvát se musím, jakej fór teď zkusím, radši hned Ti sebe na polštář dám. Ó... to je tutovej lék. Proč každý z lovců jen vzdech? Vstávej, tak do žil krev mi zas dej, plamen vášně je na prodej. Vstávej, tak do žil krev mi zas dej, Ó... ú... Plavu v lázni mořský, dotek krásky božský a přístav je Tvůj dech, co mi šeptá: Kvůli nám se boří chrámy, dámy shoří, hotovej je chlápek, není co dál. Ó to je tutovej lék. Proč každý z lovců jen vzdech?..." Nemůžu si pomoci, ale mně to přijde jako bezobsažné rýmované plkání naroubovatelné v podstatě na cokoli. Kýčovitost na pódiu tragikomicky doplňovala i projekce na pěti plazmových obrazovkách, k první písni to byla primitivní animace plamenů, k takové "Lásce" z muzikálu "Tři mušketýři" zas velké růžové srdce.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small a
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Lacině působila i Petrova neustálá pozdravná gesta do publika, které možná i vzhledem ke své věkové skladbě příliš živelnosti nepobralo, třebaže zkušenost kolegy Kosteleckého z návštěvy vystoupení vystoupení dvojice Eva a Vašek i vlastní z nespočtu povinně absolvovaných dechovkových exhibic v dětských letech říká "nepodceňuj seniory". Každopádně Petrova podbízivost hraničila mnohdy až s parodií a jeho přehnanou snahu manuálně podpořit atmosféru v sálu, když už tou tuctovou hudbou to asi příliš nešlo, omlouvám jen tím, že se ten večer natáčelo i DVD, které tu na musicserveru nějaký nešťastník dostane jistě brzy k recenzi. Do inovativního představení, jež jako by vypadlo z pera režiséra Adamce, vhodně zapadla i úsporná choreografie. Té bylo využito jen v některých písních a kdo by čekal, že když už, tak to bude stát za to, na své si nepřišel. Pokud jste sledovali například soutěž "Česko hledá SuperStar", v níž tuatam účinkující vystupovali s týmem tanečníků či tanečnic, můžete si stylizaci oněch scén vcelku živě představit. Je však třeba dodat, že byly ještě skromnější. Obstarala je vždy jen jedna dívka, tu v andělském kostýmu houpající se na houpačce (logicky při písničce "Jsi můj anděl"), tu zas v roli svůdnice pohupující se kolem Koláře a přistavené postele (takto byla doplněna interpretace "Vyznání"), tu prostě tančící... A tím by se dalo resumé kreativních nápadů ukončit, neb víc jich nebylo. Fakt, že ani s rekvizitami se nikdo dvakrát nenamáhal, dokládala zas skutečnost, že po celý koncert stály na svém místě, nikdo nic neměnil, zkrátka to tak stačilo.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small d
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Vizuálně nudné představení dokreslovaly nevelké plazmové obrazovky a světelná, či spíše žárovková stěna, na níž dle potřeby blikal nějaký nápis (v písni "Jsi volná" slogan "Jsi volná", jindy zas prostě "Petr Kolář") či obrazec (u skladby "Přístav sen" to byla papírová loďka). V dobách, kdy lecjaký interpret využívá projektorů a nápaditých klipů, to byl jednoznačně krok zpět. Plátno se občas před žárovkovou stěnou objevilo, ale víc než jednoduché statické obrazce na něm k vidění nebyly. Obraz tedy nijak nezaostával za zvukem, shodně oba ustrnuly v dobách, jež by západní posluchač okomentoval podobnými slovy, jako když John Travolta alias Vincent Vega navštívil s Umou Thurmanovou ve snímku "Pulp Fiction" jistý bar, v němž si připadal jako v muzeu voskových figurín. Kdo by čekal, že aspoň technická stránka zvuku bude vybroušená, nemohl být rovněž příliš spokojen. V pauzách, kdy se Petr Kolář melancholicky vyznával ze svých hudebních lásek, totiž jednou byl slyšet precizně, jindy ale skoro vůbec. Na druhou stranu, fajnšmekr toho dvakrát litovat nemusel, protože všechny slovní projevy byly svým nasládlým laděním i obsahem jako vejce vejci podobné. Petr má ke každé písni neobyčejný citový vztah, ať už ji zpíval s Precedensem, v muzikálu, "Pojišťovně štěstí" či na přání Karla Svobody. Chápu, že je Petr duší romantik, sám mám občas obdobně patetický problém (ostatně, když to tak cítíme a na ty ženy to stále tak zabírá...), ale všechno se jednou přejí a tady jsem měl pocit, že to Petr říká prakticky programově.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small f
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Patetickou hru na emoce umocňoval i třeba květinový ceremoniál. Nejdříve za Petrem s kvítím přišly děti. Aby ne, je oblíbenou berličkou reklamních agentur, když nevíš, jak zaujmout cílovou skupinu maminek a babiček, strč tam nějakou holčičku či chlapečka. Tady byla pro jistotu dítek celá skupinka. Ale aby toho nebylo málo, přišel hned píseň nato s velkým pugetem Karel Svoboda, který si před tím s kapelou Petra Koláře vystřihl na klávesy song věnovaný manželce Vendule "Ještě že Tě lásko mám". Oba chlapi se následně dojemně objali. A v roli květináře, patosmakera a hostujícího hudebníka se se Svobodou okamžitě vystřídala i muzikálová kolegyně Leona Machálková. S trochou nadsázky, jestli nějaký politik tento večer sledoval, nedivil bych se, kdyby přišel s novou verzí zákona "třikrát a dost". Petr dokázal, že je v jistých směrech, jak tvrdí, opravdu perfekcionista.

Je však třeba říct, že v celém tom politováníhodném epickém karnevalu marnosti byla i světlá místa. Tím nejvýraznějším byly některé písně z předAlbového období. Taková precedensovská hitovka "Horký odpoledne", to je příklad věci, v níž Petrův výjimečný hlasový talent nebyl zdeformován přílišně dramatickou muzikálovou stylizací či plytkostí interpretovaného textu. Rovněž sólo Radka Sladkého na bicí s následným zapojením vytleskávání publika se povedlo. Atmosféra v sále pak byla jednoduše strhující, když takřka celá Lucerna zpívala s Petrem zmíněnou Svobodovu píseň "Ještě že Tě lásko mám". Jenže strhující tak trochu smutně. Na jednu stranu je úžasné, když slyšíte tolik lidí jako jeden hlas zpívat s hudebníky jejich song, na stranu druhou, když je ten song tak unikátní kolekcí těch nejpředstavitelnějších textových klišé, chce se spíš plakat.

Petr Kolář, Praha, 5.4.2006 small e
© Vladimír Komjati / musicserver.cz
Petr je asi v jádru hodný a příjemný člověk, ale právě svou benevolencí pro spolupráci s kýmkoli spáchal uměleckou sebevraždu a stal se přes zjevný potenciál a kvalitu spotřebním zbožím v maskulturních krámech. Zbožím, které za rok vyjde z módy, nebo bude úspěšně dál brázdit pódia kulturních domů, sálů a televizní obrazovky. Někdy na jaře 2009 si bude vyprodaná Lucerna s Kolářem prozpěvovat prázdný text, který nesloží Svoboda, ale třeba nějaký Leinert. "Dej mi lásko kousek srdce a mé ruce budou navždy tvé. Dej mi lásko kousek sebe a mé nebe bude svítit už jen pro tebe," může znít patřičně klišé-vypointovaný refrén. Ten Leinert se bude stydět, ale vyprodaná Lucerna a nadmíru dobrý stav účtu mu budou dostatečným argumentem pro opovrhující kritiky, že svou službu maskulturnímu průmyslu vykonává dobře. A když se navíc se superlativy roztrhne pytel i na straně, jež by se měla snažit zrno od plev oddělit, odfrkne si a přestěhuje se třeba do Řitky. Pak si na barbecue party s Helenou Vondráčkovou řeknou, že život v Česku je v podstatě nádherný. Všude jinde by nás asi kopli někam, ale tady dál můžeme z dvacet let staré krupice vařit kaši, která se nikomu nepřejí. Mainstream má přece spoustu podob, a tak díky za to, že u nás je takto invenčně statická. Pravda, potřebujete občas někoho, kdo není úplně vyprázdněný a cosi v něm dříme, abyste mohli stvořit mediální příběh a prezentovat jistou auru výjimečnosti. V tomto případě člověka, který rockovým feelingem trochu vystupuje z řady, ale svou produkcí ho tam velmi snadno zpět dostanete. A pak už je váš. Čest braku, draku! Jak sám říkáš:

"Zpívej dál a dávej, to, co v srdci máš, svět není tak stálej, co s tím uděláš? Nemůžeš být věčný, napořád tu stát, tak si to teď užij, jestli máš to rád."

Ale pochválit tě za to nemůžu.

Poznámka pod čarou: Nechal jsme několik dní své pocity z koncertu zrát, abych se na věc podíval s větším odstupem. Asi zbytečně gentlemanské gesto, kvalitě se Petr vzdálil tak jako průměrný český fotbalový rozhodčí své cti. Teď je jen obyčejný pěšák, byť nadprůměrně úspěšný.

Petr Kolář, Deset očí, Lucerna, Praha, 5.4.2006

NÁZORY
  • Hmm... (David, 11.04.2006 08:04) Reagovat

    ...to je teda nátěr. Od Petra Koláře znám jen jednu písničku, nijak mi nevadí a podle jeho současné popularity lze odtušit, že nevadí ani dalším lidem. Ironicky popsaný zážitek z vyprodané Lucerny zpěváka asi naštve, hned to ale zaplaší tím, když si uvědomí, kolik se tam prodalo vstupenek a kolik se vůbec prodává jeho CD. Asi dost. V televizi je pořád a vlastně si plnými doušky užívá toho, po čem každý z této branže touží, tzn. po úspěchu. Nevím, jestli by byla recenze stejná, kdyby byl PK v Lucerně s Arakainem, v jeho případě asi leckdo nemůže strávit, že původně rocker má najednou hity, že je na Nově a že je náhle ve stejné kategorii jako Gott.

  • Milý pane kritiku, ......... (Lukyn1985, 11.04.2006 08:30) Reagovat

    Milý pane kritiku, po přečtení vašeho článku jsem se rozhodl, že budu muset, což mě dost mrzí nazvat Vás matlalem. A vlastně všechny kritiky, kteří si za snahou "objektivního" pohledu na osobu Petra Koláře a jeho hudby dopouští více, či méně trapného recitování jeden druhého. Já osobně Petra Koláře neposlouchám, vlastně většinu českých umělců ignoruji, ale to co se na tomto webu už delší dobu (vlastně od vydání Kolářovi desky Album a jeho úspěchu v prodejnosti) děje na celé čáře tak bije do očí až je mi z toho nevolno jak po zkaženém obědě. Osobně jsem na koncertě Koláře ve VYPRODANÉ Lucerně nebyl, a nebyl jsem ani na Vámi do jisté míry vychvalovaném koncertu Evy a Vaška, ale jedno vím určitě, každý dělá co umí a ať je to Kolář až drasticky masově profláknutý a podle Vás ovládaný Novou, nebo Teleshopingem zviditelněná tuc tuc dvojka Eva a Vašek. Chápu, že někdo povolání kritika dělat musí, kritizovat určitě není lehké, ale každý by měl mluvit sám za sebe a hledat plusy a mínusy, což se ve velké míře na těchto stránkách neděje, ač jsem do jisté míry spokojen s ostatním co se tu nachází. Co říci na závěr? Asi se tomu, co jsem tu napsal jen vysmějete, nebo si cosi pomyslíte o zadní části těla, nebo co já vím o jiné částí mužského nebo ženského těla, ale jednu věc bych chtěl ještě říct respect for critics protože já bych to nemohl dělat.

  • Sebevražda (Rigby, 11.04.2006 08:31) Reagovat

    Petra Koláře sleduji už mnoho let. Totálně jsem mu propadl za jeho působení v Precedensu, i jeho první sólová deska se v mém přehrávači občas otočí (málokdo ale ví, že to není toto Album, které je médii prezentováno všeobecně jako jeho první sólové). Viděl jsem v něm obrovský potenciál a říkal jsem si, že z něho jednou něco bude. Teď jsem z něho spíše smutný, protože svým podprůměrným Albem spáchal opravdovou uměleckou sebevraždu. Ani by mi nevadilo, že je každý víkend na Nově, na podobné pořady nekoukám, ale hudebně se obrátil o 180 stupňů a jde po pachu peněz. Jeho deska je o ničem, je to jen směs plytkých zvuků, nicneříkajících slov, klišé bez jediného nápadu. "Naposled zazpívej si La la la lá ..."

  • kýč (dita, 11.04.2006 08:33) Reagovat

    To ,že Petr zpívá kýč je jasné,a nemusí mi to nikdo ani říkat,jen se divím,že jemu se to pravděpodobně líbí,a to že má zrovna s tímto takový úspěch,je do nebe volající,jinak zpěvák je výborný,o tom žádná,estrády mi neva,ale to co tam zpívá,to ano

  • Milý pane kritiku, ......... (spoonman, 11.04.2006 09:15) Reagovat

    snažím se do internetových diskusí přispívat co nejméně, ale tentokrát mi to nedá...myslím, že se ti ta recenze moc povedla, ne že by mě snad hudba petra koláře jakkoli zajímala, ale to co jsi napsal je vtipné, trefné (do míry kterou já můžu soudit...jakožto pasivní konzument braku při cestě, dejme tomu, autobusem) i přes svojí délku zábavné (to víš sme generace odkojená televizí, nedokážeme udržet pozornost více jak 2 minuty:-) a hlavně to není (s)prostý odsudek...je to chytrý odsudek a má to přesahy a to se mi líbí...gratuluju

DOPORUČENÉ ČLÁNKY
Malina Brothers - Když někdo vidí banjo, je to automaticky bluegrass
Rozhovory: Malina Brothers - Když někdo vidí banjo, je to automaticky bluegrass Sourozenci Luboš, Pavel a Josef Malinovi a k nim Pavel Peroutka. Tato sestava tvoří bluegrassovou formaci Malina Brothers, která nedávno vydala album "V peřejích". V její diskografii jde o první nahrávku, která stojí na autorském... čtěte zde
Vydáno: 07.05.2024 08:00 v sekci Publicistika | Rozhovory
The Black Keys - Ohio Players 8/10
Recenze: The Black Keys zvou na "Ohio Players" k tanci na radostně zkouřeném retro parketu. A nesmírně jim to svědčí Celý život v garáži neprožijete. The Black Keys k úspěchu vynesla garážová vlna na přelomu milénia, postupně se ale od svého zašpiněného a divokého blues začali odchylovat. Tento žánrový fundament a lásku k minulosti můžeme... čtěte zde
Vydáno: 06.05.2024 00:00 v sekci Recenze
Ilona Csáková - Afrodiziaka 8/10
Video: Ilona Csáková má stále co nabídnout. V novince "Afrodiziaka" triumfuje uhrančivou interpretací Ilona Csáková o sobě v posledních letech v souvislosti se svými hudebními aktivitami nedávala tolik vědět. Letošek by se ale klidně mohl stát rokem jejího velkého návratu. Na podzim se chystá vyrazit na "Tornero Tour", na které nyní... čtěte zde
Vydáno: 05.05.2024 17:04 v sekci Audio / Video | Video
The Black Crowes - Happiness Bastards 7/10
Recenze: Staré vrány nově krákat nenaučíš. The Black Crowes nabízejí na "Happiness Bastards" spolehlivou solidnost Bratři Chris a Rich Robinsonové, tedy hnací motor The Black Crowes, se už dokázali rozhádat a usmířit několikrát. Aktuální řadovka "Happiness Bastards" znamená vyvrcholení jejich již třetí etapy působení. Svého času velice... čtěte zde
Vydáno: 05.05.2024 08:00 v sekci Recenze
Elán - Znova sa ma dotkni 9/10
Audio: Elán vítá lásky čas zbrusu novým hitem "Znova sa ma dotkni" Po ukončení turné k padesáti letům existence skupiny Elán se zdálo, že nyní už opravdu nadešel ten správný čas pro konec kapely. Alespoň Jožo Ráž dával najevo, že se formace vrátí jen ve výjimečných případech typu narozenin... čtěte zde
Vydáno: 04.05.2024 08:00 v sekci Audio / Video | Audio
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
- Naživo: Arakain to se čtyřicítkou na krku v O2 universu stále brousil jako za mlada (30.01.2023 20:20)
- Video: Olga Lounová a další pomáhají písní "Protože to nevzdám!" opuštěným psům (30.09.2019 10:38)
- Fotogalerie: Precedens rozvibrovali Střelák pozitivní energií (11.09.2018 10:05)
- Precedens oslaví 150 let Malostranské Besedy výjimečným koncertem plným hostů (14.08.2018 11:57)
- Recenze: Petr Kolář se na nové desce vrací k rocku. A proč ne? (09.12.2015 09:00)
- Nové desky pro 45. týden (08.11.2015 14:47)
- Petr Kolář vydává poctivou rockovou desku "A proč ne" (06.11.2015 19:11)
- Video: Karel Gott v duetu s Petrem Kolářem "To jenom láska zastaví čas" pěkně přitvrdil (14.10.2015 09:21)
- Video: Petr Kolář představuje ukázku své spolupráce s Milošem Dodo Doležalem "A proč ne" (08.04.2015 09:34)
- Nové desky pro 51. - 52. týden (14.12.2014 13:20)

ALBUM TÝDNE 19/2024

The Black Keys
Ohio Players

Celý život v garáži neprožijete. The Black Keys k úspěchu vynesla garážová vlna na přelomu milénia, postupně se ale od svého zašpiněného a divokého blues začali odchylovat. Tento žánrový fundament a lásku k minulosti můžeme cítit i z aktuálního alba "Ohio Players", zásadní inspirace ale tečou z jiných zdrojů.

8/10

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY (za poslední týden)

FILMSERVER.CZ PÍŠE

FULLMOONZINE.CZ PÍŠE

SPARK PÍŠE

CO, KDY, KDE   (doporučujeme)

St 08.05.
Tate McRae (US) (Forum Karlín, Praha)
So 11.05.
Rammstein (DE) (Letiště Letňany, Praha)
Ne 12.05.
Ari Abdul (US) (Rock Café, Praha)
St 15.05.
30 Seconds To Mars (UK) (Sportovní hala FORTUNA, Praha)
St 15.05.
Willie & The Bandits (UK) (Zasekávák, Praha)
Čt 16.05.
The Matt Schofield Trio (UK) (Palác Akropolis, Praha)
Čt 16.05.
Danny Brown (US) (Roxy, Praha)
Čt 16.05.
Akon (US) (Forum Karlín, Praha)
So 18.05.
King Gizzard & The Lizard Wizard (AU) (Forum Karlín, Praha)
Út 21.05.
Reverend Peyton’s Big Damn Band (US) (Lucerna Music Bar, Praha)

» zobrazit všechny akce «

OBLÍBENÍ INTERPRETI (za poslední týden)

The Prodigy Justin Bieber Prince Vladimír Mišík Kabát Queen Adele Taylor Swift Sia Rush Bono Beyoncé Dua Lipa Mirai Lady Gaga Liam Gallagher AC/DC Linkin Park 2H+ Imagine Dragons
filmserver.cz na Facebooku filmserver.cz na Twitteru filmserver.cz na LinkedIn filmserver.cz na YouTube
musicserver.cz - hudba od začátku do konce
©2010-2024 IMEG s.r.o. | Vyrobil Prolidi.cz
Kontaktní informace | Informace o inzerci | Redakce | Volná místa | Zásady ochrany o.ú. | Mobilní verze | ISSN 1803-6309
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu IMEG s.r.o. zakázáno.
Tento server byl v roce 2023 podpořen Ministerstvem kultury České republiky.
smile music: spark | fakker | czech blade | musicserver | full moon | xplaylist | day after | filmserver | webglobe
Zavřít reklamu