© facebook interpreta
Nejlepší francouzský rapper a rozhodně jediný, který prorazil i v USA -
MC Solaar, se stal součástí experimentu, který může změnit vývoj propagace hudebních nahrávek. Pokud jste snad náhodou byli minulé úterý v Paříži v místním metru, pak jste byli u toho.
V tento den tam totiž proběhla masivní reklamní kampaň, v rámci které dostávali Pařížané promo CD-ROM "Mach 6" právě MC Solaara. Médium obsahovalo sedm skladeb z rapperova nového alba, jednu celou a zbylé v 90-tisekundových ukázkách. CDéček se rozdalo celkem tři sta tisíc, na tom byl ale ještě nebylo nic zvláštního. To opravdu revoluční se skrývalo uvnitř. Skladby byly totiž zakódované ve formátu Windows Media Audio, který dovoloval přehrát je pouze čtrnáctkrát. Majitel CD-ROMu je také mohl distribuovat po internetu, avšak pouze do nedělní půlnoci, kdy se soubor znovu zakóduje a je už nepoužitelný.
Experiment s "mizejícími" skladbami je další ze série pokusů jak levně a přitom efektivně propagovat hudbu.