V současné generaci dívčího k-popu panovala několik let tak ostrá konkurence, že byste jen těžko označili jedno uskupení jako vedoucí. To se ale změnilo s příchodem
NewJeans, girlbandu produkovaném vydavatelstvím HYBE, z něhož vzešel například i fenomén
BTS.
Jihokorejská pětice nabrala od začátku jasný směr (a sice příklon k popové produkci pozdně devadesátých let a počátku milénia) a pro svou uvěřitelnou přirozenost dokázala zaujmout masy fanoušků i mimo svou domovinu. Po sérii skvělých singlů a EP se teď mladé interpretky hlásí o slovo novinkou "Bubble Gum".
Spolu s vydáním letního klipu tak oficiálně skončilo ticho, do nějž se Minji, Hanni, Danielle, Haerin a Hyein na osm měsíců ponořily. Na
žvýkačkový tzv. pre-release singl pak v květnu a červnu naváží pomocí singlů hlavních. A co můžeme z první vlaštovky usuzovat?
Především určité zmírnění v tempu, které jde ruku v ruce s osvědčenými vlivy popu a r'n'b z přelomu milénia. Singl možná nedisponuje výbušnou nakažlivostí dřívějších hitů, ale fanoušci k-popu si mohou mnout ruce,
NewJeans se před vydáním nového alba jeví ve skvělé formě. Můžeme už jen doufat, že budoucí plány nijak neovlivní spory uvnitř vydavatelství HYBE, které dle posledních zpráv usiluje o kompletní změnu managementu v sublabelu Ador, pod nějž skupina spadá.
7/10