Anna Vaverková se upřímnosti nebojí. Song "Ulalala" prý vznikl proto, že
"potřebovala vyplnit místo na albu". Přiznává se k tomu na začátku videa, které představila světu koncem ledna a které je věnované tragicky zesnulému režisérovi Lukáši Kopejtkovi.
Fakt je, že na "Pozdravech z polepšovny" najdeme i lepší kousky, jako celek jde ale o dost povedenou záležitost (což ostatně dokládá i
sedmé místo v žebříčku nejlepších domácích desek podle redakce musicserveru).
Uvolněná skladba ve vás možná vyvolá vzpomínky na léto. Za to částečně může i sama autorka, jejíž ležérní projev a barva hlasu oscilují někde mezi Markétou Foukalovou ze skupiny
Lanugo a Janou "Uriel" Kratochvílovou.
A přesně od tohoto pocitu se odrazila režisérská dvojice Amálie Kovářová a Antoan Pepelanov.
"Čau, kluku. Kam jedeš?" ptá se hrdinka snímku mladého muže, kterého si stopne za městem.
"Hodně jedu někam," odpovídá jí on
pojolandovsku.
"Super. Tam potřebuju."
S rozjíždějícím se kabrioletem se zároveň rozjíždí dadaistická road movie. Bláznivé aktivity ústředního páru lakonicky komentují kolem rostoucí slunečnice, dozrávající klasy obilí nebo plechové hrnky (
"Lidi jsou fakt divný," pronese jeden z nich ve chvíli, kdy se zhulená Anna uprostřed noci lekne křoví).
A vlastně proč ne? Zvláštní uznání zaslouží i ti, kdo připravovali titulky. To je totiž ošidná disciplína, která zákonitě prověří pravopisné znalosti tvůrčího týmu. A tenhle tým zapomněl jen na jedinou čárku před oslovením (
"Tak co, holky?"), což je ve finále moc příjemné zjištění.