Přepravní obaly z dílny
Razzor Custom Cases jsou na českých hudebních pódiích nepřehlédnutelné. Zdobí je například komiksové příběhy nebo loga kapel v nejrůznějších barvách a provedeních. Ještě před covidem by přitom nikoho, kdo stál u značky
Razzor Custom Cases, nenapadlo, že po roce budou jejich přepravní obaly používat kapely jako
Olympic,
Tři sestry, zpěvačka
Lenka Dusilová nebo kytarista
Ewy Farné Lukáš Chromek. I přes krátkou firemní historii patří nyní v Česku mezi jednoho z největších odběratelů komponentů na výrobu přepravních obalů a pronikají do průmyslového sektoru. Navíc shánějí další pracovníky na rozšíření výroby.
© kytary.cz "O výrobu casů jsme se pokoušeli už dříve, ale až období covidu vše změnilo," popisuje Tomáš Novák, technický ředitel
Kytary.cz, který za
Razzor Custom Cases stojí.
Kytary.cz totiž během lockdownu pomáhaly lidem z hudební branže. Právě jejich zkušenosti daly značce nový směr.
"Například jsme přijali zvukaře Luďka Špilauera, který jezdil s Václavem Neckářem. Sám obdobné přepravní obaly používal, takže nám odstranil spoustu technických nedokonalostí a v podstatě vytvořil zcela jiný konstrukční systém. Díky tomu jsou obaly lehké, přitom velmi odolné," doplňuje Novák.
Už od začátku se navíc osvědčila velmi účinná spolupráce nového brandu
Razzor Custom Cases s mateřskými Kytarami.cz.
"Jednak jsme začali tyto výrobky prodávat v našich prodejnách a e-shopech, čímž jsme rozjezdu velmi pomohli. Navíc máme na skladě snad všechny typy nástrojů a techniky. Takže nám naši zákazníci nemusejí vozit vybavení, abychom si je přeměřili," říká marketingový ředitel
Kytary.cz Filip Černý.
© kytary.cz Dílna
Razzor Custom Cases vyráběla zpočátku pouhé tři přepravní obaly měsíčně. Nyní jich dělá zhruba šedesát za stejnou dobu.
"Již od začátku jsme věděli, že si nechceme řezat překližky na koleně. Nejdříve jsme si tedy půjčovali CNC stroje a nyní už máme vlastní," doplňuje Novák, který kvůli velkému zájmu nestíhá a hledá nové kolegy na výpomoc.
A jaké nejzajímavější obaly zatím v
Razzor Custom Cases stavěli?
"Byl to obal na celou a nesloženou bicí soupravu. Což je sice velmi nepraktická věc, ale zato výzva. Jednou jsem dostal zakázku na obal pro modelovou železnici, s dvojitým dnem. Myslel jsem si, že ten člověk si to objednává na převoz modelu na výstavu, ale důvod byl prostší. Chtěl si vzít vláčky s sebou na dovolenou do Chorvatska," uzavírá Novák, který by se rád v budoucnu věnoval i stavbě obalů mimo hudební oblast.