Adele svým singlem "Easy On Me" a albem
"30" bez debat dokázala, že je největší globální hudební hvězdou, a tak z ní každý chce alespoň kousek. Coby propagaci novinky natočila speciální pořad pro americkou televizi CBS (ten si můžete
pustit i v Česku) a také pro britskou ITV. A podle zákulisních informací o svou show s ní usiluje i Netflix.
Film, za který streamovací gigant britské divě prý nabídl
"velmi vysokou částku", by měl pokrývat nejen její aktuální období kolem vydání nové desky, ale hlavně její dva obrovské koncerty, které se budou konat 1. a 2. července příštího roku v londýnském Hyde Parku. Podle bulvárního deníku The Sun by snímek měl smysl i proto, že kvůli covidu Adele s velkou pravděpodobností nevyjede na žádné turné, a tak by se tímto způsobem alespoň dostala blíže svým fanouškům po celém světě.
Zpěvaččina nová kolekce mezitím trhá prodejní rekordy, takže se dá čekat, že spousta z nás tuto desku najde za pár týdnů pod stromečkem.