Cocotte Minute se v době koronavirové pustili do nového projektu. Jmenuje se Metal dětem! a klade si za cíl pomoct rodičům samoživitelům a jejich potomkům.
"Všichni v kapele jsme už unavený a nebetyčně naštvaný z neustálých nesystémových a nesmyslných změn a nyní už i zákazů, a rozhodli jsme se spustit něco, co nám konečně přinese radost a smysl a navíc to pomůže těm nejpotřebnějším v této těžké situaci," vysvětluje impuls ke spuštění kampaně, jejíž název je odvozen z dnes již zlidovělé kapelní hlášky, zpěvák
Martin Zeller.
Co tedy bude následovat?
"Dne 16. března pustíme na trh historicky první várku merchandisingu Metal dětem! pro podporu samoživitelek a samoživitelů, které semlela současná krize! Kapela zaplatí komplet výrobu, fanoušci něco přidají a já věřím, že ve finále budeme posílat nadaci znesnáze21 částku s pěti nulami!" doufá frontman pražské formace.
"Spojení metalu a charity možná na první poslech překvapí, ale nás baví hledat nové cesty. Ve výsledku je toto příklad propracované charitativní kampaně, která propojuje komunitu lidí, kteří společně pomohou dobré věci. Kapele za to patří velký dík," říká zakladatel dárcovské platformy znesnáze21 Čestmír Horký. Výtěžek podpoří rodiny samoživitelů, kteří zůstali sami na péči o nemocné děti nebo řeší existenční problémy, často v souvislosti s dopady koronavirové pandemie.
Merch skupina pokřtí 26. března během online koncertu. Pokud byste touto formou rádi pomohli samoživitelům a samoživitelkám, navštivte web
Metaldetem.cz.