Pomyslný jackpot v loterii v podobě poločasového vystoupení na Super Bowlu příští rok shrábne
Katy Perry. Potvrdil to americký magazín Billboard.
Jméno interpretky hitů jako "Roar" či "Dark Horse" bylo v souvislosti s ostře sledovanou televizní událostí spojováno již několik týdnů, vedle ní se jako o dalších kandidátech mluvilo také o
Rihanně či
Coldplay. Z komerčního hlediska aktuálně jedna z nejúspěšnějších představitelek popu tak 1. února 2015 desítkám milionů diváků (letos se jich jen v USA sešlo u obrazovek sto jedenáct a půl milionu) předvede své pěvecké dovednosti, které ten samý měsíc
ukáže i v Praze, kde se zastaví 23. února v rámci turné "The Prismatic World Tour".
Super Bowl, neboli finále play-off národní ligy v americkém fotbalu, je tradičně každý rok pro Američany nejen sportovním, ale především marketingovým svátkem. Cena třicetisekundové reklamy během přenosu se pohybuje kolem čtyř milionů amerických dolarů a možností zabavit diváky zhruba čtvrthodinovým vystoupením v rámci poločasové přestávky by nepohrdla snad žádná hudební hvězda.
Letos se více než osmdesáti tisícům návštěvníků stadionu v New Jersey
představil Bruno Mars, v minulých letech to byly například
Madonna nebo
Beyoncé. K nejpamátnějším vystoupením patří to z roku 2004, kdy
Janet Jackson při duetu s
Justinem Timberlakem odhalila ňadro.