Nejnovější deska
Bena Cristovao, která vyšla pod názvem
"Made In Czechoslovakia" digitálně už v březnu, je nyní konečně k dostání i ve fyzické podobě. S její koupí to ovšem zájemci nebudou mít úplně jednoduché - v kamenných obchodech se totiž zpěvákova třetí studiovka vůbec neobjeví.
Ben i jeho vydavatelství Championship Music si totiž uvědomují, že o fyzické nosiče je zejména v řadách mladších posluchačů stále nižší zájem, a tak vymysleli koncept prodeje, který kupujícím nabízí i přidanou hodnotu - setkání s interpretem. CD totiž nebude možné koupit nikde jinde než přímo od Bena, a to nejen na koncertech, ale i na speciálních zastávkách, kde bude bývalý finalista SuperStar nabízet album přímo z auta.
"Prodej desek by mě určitě neuživil, devadesát procent mých příjmů plyne z koncertů. Album je spíše součástí konceptu, jak dostat naši hudbu k lidem," přiznal Cristovao v rozhovoru pro ČTK.
Podobně ostatně hovořil už v hudebním dokumentu
"Buď toho součástí! Podporuj muziku", jehož existenci si vykládá jako nedílnou součást úspěchu novinkového počinu. Projekt se totiž snaží teenagery upozornit na výhody digitálních služeb jako iTunes či Deezer, kde se "Made In Czechoslovakia" ihned po vydání skvěle dařilo. Na iTunes nahrávka okamžitě vyletěla na první místo, na Deezeru se počet přehrání vyšplhal až k úctyhodným devadesáti tisícům.