© hddwallpaper.com Zdá se, že zpěvačce
Adele na mateřském odpočinku nic nechybí - a už vůbec ne peníze. Fenomenálně úspěšná Londýňanka si totiž i téměř tři roky od vydání své druhé řadovky
"21" vystačí z výtěžky ze skvělých prodejů. Může si tak dovolit odmítat i lukrativní obchodní nabídky. S jednou takovou přišla francouzská kosmetická společnost L´Oréal.
Ani dvanáct milionů liber (v přepočtu téměř čtyři sta milionů korun) však nebylo pro pětadvacetiletou divu dostatečným lákadlem, aby se s věhlasným podnikem spojila. Naopak - držitelka devíti Grammy jakékoliv reklamní aktivity zcela vyloučila.
"Nechci, aby bylo mé jméno spojováno s nějakou obchodní značkou. Považuji za ostudné, když někdo prodává sám sebe," prohlásila podrážděná hvězda.
Interpretka megahitů "Rolling In The Deep" či "Someone Like You" zatím žádné detaily o případném hudebním comebacku neprozradila. Dle rad, které před časem poskytla pěvecké kolegyni
Kelly Clarkson, však nejspíše stále zůstává matkou na plnou úvazek.
"Děvče, neměj děti, protože pak vše ostatní půjde na zadní kolej. Žiji v dětském světě," vzkázala vítězce první série soutěže American Idol.
Fanouškům, kteří nedočkavě očekávají třetí studiovou nahrávku populární Angličanky, tak zbývá jen doufat, že jejich oblíbenkyně pracuje na novinkovém materiálu potají a vytasí se s ním nečekaně, jako to před pár dny
udělala její krajanka
Lily Allen.