© New Yorker Rolling Stones se dostali do křížku s i u nás velmi dobře známým oděvním řetězcem New Yorker. Na plakátech oznamujících letní výprodej se totiž objevil motiv vyplazeného jazyka ne nepodobného tomu, který už má mnoho let slavná kapela jako své logo. Formace kvůli tomu New Yorker zažalovala.
Její rozhodnutí nechápe šéf řetězce Fritz Knapp, který tvrdí, že jazyk nepatří
Stounům a že si přece nenechá kvůli tomu zakázat i svůj vlastní jazyk. Právníci holandské firmy Musior, která zastupuje loga patřící Rolling Stones, to ale vidí jinak. Podle nich bylo zneužito takzvané Tongue & Lips Logo a oděvní firma chce na této značce parazitovat.
Proto po firmě požadují téměř sedm milionů korun a drtivou většinu této částky by si ponechali. Vlastní pokuta totiž tvoří jen zlomek této sumy. Knapp označil celou záležitost za drzost a navíc jízlivě utrousil, že si formace ještě nechá práva na své značky spravovat v daňovém ráji Amsterdamu. Jen vytištění plakátů stálo New Yorker zhruba tři miliony korun a kvůli předběžnému opatření musejí tato loga ze svých poboček urychleně stáhnout.
Jen pro informaci, toto slavné logo autora Johna Pascheho se objevilo na albu z roku 1971 "Sticky Fingers". Ten za svůj návrh dostal padesát liber.