© ema.mtv.tv
Televizní reklamě na propagaci první vůně devětadvacetileté
Beyoncé nazvané "Heat" bylo v Anglii zakázáno vysílání před 19:30. Toto rozhodnutí učinil Úřad pro reklamní standardy (Advertising Standards Authority čili ASA), který zmíněný spot považuje za příliš sexuálně provokativní.
Reklamní klip režíroval Jake Nava, který se postaral v minulosti o zpěvaččina videa "Single Ladies (Put A Ring On It)", "If I Were A Boy", "Beautiful Liar", "Baby Boy" a "Crazy In Love". Jak uvádí The Guardian, vedení organizace ASA se odvolává na to, že obdrželo řadu stížností od veřejnosti poté, co byl spot vysílán ve dne.
"Pohyby těla Beyoncé v kombinaci se zaostřením kamery v záběrech, kde sklouzávají šaty a částečně obnažují ňadra zpěvačky, vytvořily 'sexuálně provokativní' reklamu, která je nevhodná pro malé děti," uvádí zpráva.
Výrobce parfémů, firma Coty UK, která parfémy řady "Heat" vytváří ve spolupráci s
Beyoncé, reklamu hájí. Tvrdí, že spot
"má odrážet osobní 'sexy chic' styl zpěvačky Beyoncé". První oficiální parfém zpěvačky vytvořili Givaudan Claude Dir a Olivier Gillotin a jeho sloganem je "Catch the fever". Reklamu můžete zhlédnout kupříkladu
zde.