© facebook interpreta
Vydání nového singlu
Madonny "Don't Tell Me" z alba "Music" se zdálo být naprosto skvěle načasováno. Ale někde se prostě něco pokazilo.
Jak asi všichni víte, minulý týden proběhl v Londýně koncert
Madonny, který byl přes internet přenášen do celého světa a vidělo jej tak přes devět milionů fanoušků. A právě minulý týden se do obchodů dostal její nový singl. Obrovská reklama na koncert by logicky měla působit i na prodej singlu, ale nějak se tak nestalo.
Madonna totiž ve Velké Británii, která má pravděpodobně nejrychleji se hýbající hitparádu, skončila až na čtvrtém místě. To je důkazem, že někdy i velká reklama u velké hvězdy nemusí být dostatečnou zárukou úspěchu. Shodou okolností se na první místo probojovali
S Club 7, jejichž tričko
Madonna měla při natáčení pořadu Top of The Pops, třeba jím tím udělala dostatečnou reklamu, aby ji porazili. Na druhém místě se umístila minulá jednička
Destiny's Child "Independent Woman Part 1" a na trojce další bývalé číslo jedna -
LeAnn Rimes se singlem "Can't Fight The Moonlight". Nová hitparáda je také zklamáním pro
Mel C, jejíž pátý singl "If That Were Me" z alba "Northern Star" se dostal jen na osmnáctou příčku, přičemž singly minulé většinou dobyly vrchol. Prostě už je to tak, úspěch písniček se nedá odhadnou a spoléhat se nedá vůbec na nic.
Skvělý český web
Madonna Zone
najdete tady.