Scooter mají venku novou desku "The Ultimate Aural Orgasm" a jsou v novém složení. Toto lze chápat jako největší změnu, která se oproti minulému dějství odehrála. Nápadově je již tato trojka vyčpělá, nejenom co se týče hudby, ale i co se týče hlavního motivu bookletu cédéčka. Fandové zajásají, jejich hrdinové jsou zpět, ale to je tak vše.
3/10
Scooter - The Ultimate Aural Orgasm
Celkový čas: 50:11 + 41:40
Skladby: CD1 - Horny In Jericho, Behind The Cow, Does The Fish Have Chips?, The United Vibe, Lass Uns Tanzen, U.F.O. Phenomena, Ratty's Revenge, The Shit That Killed Elvis, Imaginary Battle, Scarborough Affair, East Sands Anthem, Love Is An Ocean / CD2 - audio: Aiii Shot The DJ (Live Track), Am Fenster (Live Track), Trance-Atlantic (Special Live Version), Fire (Full Length Version), Apache (Flip&Fill UK Mix); enhanced: Behind The Cow (3 AM Mix), Behind The Cow (The Video), Behind The Cow (Making Of), Photos, Band Interview
Vydavatel: Warner Music
Před měsícem jsem dostal nabídku od labelu, abych vymyslel nějakou boží taneční desku. Vůbec se mi do toho nechtělo, neměl jsem žádný nápady, ale nakonec prázdnotou zavánějící konto mě donutilo na tuto nabídku kejvnout. Pozval jsem svýho cool kámoše, shromáždili jsme do bejváku naši techniku a vrhli jsme se do toho po hlavě. Za víkend jsme měli hotovo, tomu neuvěříš! Bylo to neskutečný mejdlo, dokonce jsem ukecal děsnýho souseda odvedle, co furt pouští tu hrůzu Led Zeppelin, aby nám zahrál nějaký party v pár skladbách, pak to mělo ty správný grády. Stihl jsem naposlouchat i nějaký starý fláky ze svejch kazet, abych měl teoretickou průpravu a byl schopný reagovat na jakýkoliv nápad od kámoše, který přivlekl i nějakýho známýho dýdžeje, kterej mu remixoval starší věci. Byli sme komplet, nějaký to éčko a šlo se na věc!
"Behind The Cow" jsem vystřihl jako poctu The
KLF, brácho, znáš je? To jsou ti dva blázni, co spálili kupu peněz, fakt jim asi něco spadlo na palici, chápeš to? "U.F.O. Phenomena" jsem zas obětoval jako reunion bohům
Kraftwerk (trocha "Radioactivity" se tam hodilo infiltrovat) a těm našminkovaným synthy osmdesátkám. Jen jsem chtěl, aby to znělo víc světově, tak jsem vyhrábnul rejstříky z kláves, které používá i
Sister Bliss z
Faithless. Na fandy taky myslím, stadiónová juchačka "The Shit That Killed Elvis" je čistě pro ně, milujou nás a já je taky, k sežrání! V "Scarborough Affair" jsem si uzmul kus tradicionálu, ale rozmašíroval jsem ho po svým a určo to nikdo nepozná, to je mazec. A jelikož mám rád svý dřívější pecky, hlavně "I'm Raving", musel jsem vytvořit imaginární pokračování ("East Sands Anthem")...
Po několika zásazích elektrickým proudem jsem se probral - měl bych konečně vyměnit šňůru od svého vysavače. Několikrát jsem se ujistil, že skutečně poslouchám novotou vonící desku "The Ultimate Aural Orgasm"
Scooter, vše však bylo v naprostém pořádku. Na ní je jedinou novinkou to, že jim započala čtvrtá kapitola jejich dráhy a do skupiny přišel nový borec Michael Simon. Uznávám, že skalní fandové budou spokojení, i po tolika letech je jejich oblíbenci potěší. Stejně tak musím smeknout, jak se starají o své fanoušky. V limitované edici dostanou kromě plakátu i bonus disk s chybějícími tracky z cédéčka a DVD mapující poslední turné (jen jim nevěřím, že by "Trance-Atlantic" někdy zahráli v kompletní skoro třináct minut trvající verzi). Dále pár remixů, video k singlu "Behind The Cow", záběry z natáčení, rozhovor a kupu fotografií.
Odložení členové Scooteru by už klidně mohli založit svůj klub. Jinak věřte, že něčeho nového se zkrátka nedočkáte. Je to
tuc-tuc se snadno odhalitelnou tváří, neb
Scooter kopírují kde co, nejenom sami sebe. Tentokráte i obal zjevně improvizačně obšlehli od
Depeche Mode (viz
náhled "Music For The Masses"). A na jejich věk lehce nechápu, že je to stále baví. Do toho mi však nic není, protože to je čistě jejich věc.
-
SCOOTER-NIC MOC (RADIOHEAD, 08.03.2007 13:54) Reagovat
Recenze má celkem pravdu. Nevyčítal bych jim,že se nezměnili. Některé skupiny mají svůj vlastní styl a je to v pohodě. V Německu a u nás jsou celkem známí, ale směrem na západ po nich neštěkne ani pes. Teď jsem od Scooter dlouho nic neslyšel, ale když jich byla před 7,8 lety plná televize, tak mi to připadalo jako slabý odvar z Prodigi. Němci často kopírují angloamerickou hudbu, ale jedná se vždycky o slabé náhražky, které by v Anglii nebo v USA neměly šanci (vyjímkou jsou Ramstain) a navíc už to tam bylo pár let zpět. Třeba teď Tokio hotel,kteří vykrádají z Nirvány a Smashing Pumkins a které nikdo v Anglii nezná. Bohužel u nás se to prosadí.
-
oprava predchoziho prispevku (h., 08.03.2007 13:59) Reagovat
v nemecku nejsou jen rammstein, i kdyz ti "vykradaji" treba die krupps, ten styl tu byl dlouho pred nima... nicmene nemci jsou treba prukopniky ebm (a kanadani;-)), pak jsou tu treba kraftwerk, dalo by se pokracovat...
-
S Kraftwerk máš pravdu (Gamepod, 08.03.2007 14:20) Reagovat
I když ti zažili svou slávu někdy na přelomu 70. a 80. let. Ještě se trochu proflákl německý industriál a potom už nic. Ramstaini jsou v U.S. kultovní, ale vykradli Slovinské Laibach. Ono toho fakt z Německa moc není a to maj víc obyvatel jak Velká Britanie, kde toho bylo 100X víc. Taky s recenzí souhlasím. Slyšel jsem Djs, kteří hráli naživo mnohem lépe než Scootři...
-
x (QUIXE, 08.03.2007 15:25) Reagovat
Pane Hájek , mohl by jste už konečně přestat být trapně vtipný a psát recenze jako ostatní?
-
TUAO (Vašek, 08.03.2007 16:19) Reagovat
Mě CD přijde dost dobrý. Je tam sice dost převzatých písní, ale taky jsou tam vlastní nápady, které už pan recenzista neumí, nebo nechce hledat. Souhlasím s QUIXEM - Pan Hájek je opravdu trapně vtipný!