shop.musicserver.cz

Oto Klempíř (J.A.R.) - Nazírám přes kaleidoskop

Vydáno: 22.08.2006 14:00 v sekci Rozhovory - Radek Antl | foto: facebook interpreta

Že na "Armádu špásu" J.A.R. čekala pěkná řádka lidí, potvrzují žebříčky prodejnosti. Že nejde o efekt marketingových lákadel, potvrzují spokojené ohlasy fanoušků i kritiky. Že velký podíl na zdařilosti tohoto díla mají texty, potvrdí asi každý jeho majitel. A právě autor drtivé většiny veršů J.A.R., Oto Klempíř, nám poskytl rozhovor. O desce, textařině i svém synovi.

Oto Klempíř (J.A.R.)
© Roman Černý
Před časem mi dal pocítit, že rozhovory s ním nemá cenu předem lajnovat. Seriózně zamýšlené interview (dle jeho názoru plné nepatřičných otázek) pro jiné periodikum se tehdy pod jeho taktovkou zvrhlo v zábavné, přesto ne zrovna smysluplné plácání. V souvislosti s vydáním "Armády špásu", nové to desky jeho výjimečné kapely, jsem se jal znovu prubnout odolnost svého ega a vyrazil za ním na místo jeho pracoviště. (Bez důkladnějšího lajnovaní, samozřejmě.) V reklamní agentuře, sídlící nedaleko Dělnické 69, co dala název i obsah stejnojmenné písni z nové "Armády špásu", v jedné ze čtyř konferenčních místností, označených jmény Adam, Eva, Nebe a Ráj, mi textař a rapper J.A.R. Oto Klempíř nabídnul minerálku, povzdychnul si nad bodovým systémem, odeslal textovku do Bombaje a dal svolení ke startu.

Před dvěma lety jsi mi říkal, že "Nervák" je pro tebe neposlouchatelná deska. Platí to ještě?

Pro mě je každá naše deska v momentě dokončení neposlouchatelná. Opravdu neujíždím na tom, co jsem udělal, a jedinej důvod, proč to poslouchám, je potřeba naučit se ty písně na koncerty. Vem si, že jsem nad tím strávil třeba dva roky. A pak si to ještě mám poslouchat? Navíc, za tu dobu, co strávím prací na tý desce, se posunu o něco dál a vlastně už mě ty témata do jistý míry nezajímaj.

To má logiku. O "Nerváku" jsi ale mluvil jako o desce, která se vůbec nepovedla.

Ten "Nervák" šel trošku mimo mě. Ty písničky, co jsem tam chtěl mít, jsem tam neprosadil, nelíbilo se mi, jak to vyměklo, nelíbily se mi aranže, nelíbily se mi moje rapy, obal se mi nelíbil... Prostě jsem si to znechutil tak, že tu desku nemusím.

Byl jsi v tomhle názoru v kapele sám?

Já za jiný nemůžu mluvit, to ať si vyřešej oni sami. Mluvím čistě o svých niterních pocitech a oni maj taky svý niterní pocity.

Ptám se proto, že "Armáda špásu" je znatelně tvrdší než "Nervák". Souhlasíš s tím, že jste se na ní vrátili ke kořenům?

V čem?

Tak určitě tam vidím podobnosti třeba s "Mein Kampfunk", ať už v tom tvrdším zvuku nebo místama v textech.

To si myslím, že ne, ty vole. Stoprocentně tam je obrovskej posun v tý instrumentaci. Je tam obrovskej posun v tom, jak Bárta zpívá. Velkej posun v tom, jak já a Viktořík rapujem, i když to vlastně ani není rap, ale spíš takovej ten polozpěv, polorap, kterým ty udržuješ rytmus i noty, taková zpěvomluva, který se říká parlando. Je tam obrovskej posun v aranžích, který nejsou vůbec jednoduchý. Vždyť to jsou už náročný opusy! A něco jinýho se říká i v těch textech, to už není "Maskérka a herečka", věci jako "Maskérka a herečka" byly hříčky. Tady jsou taky hříčky, ale hříčky lidí, který jsou o osm deset let starší. A to teda zdaleka není to samý, čili říct, že je to návrat zpátky, je hodně zjednodušený. Nejseš první, od koho to slyším, párkrát jsem to četl i v recenzích opravdu renomovanejch kritiků. A vždycky jsem se podivil.

Ale nějaký ty společný body tam přece najít můžeš. Už třeba zábavný intermezza, kterýma jste prokládali první desky.

Michal Viktořík, Oto Klempíř (J.A.R.)
© Roman Černý
Tak na "Zlatý struny", "Pamět" a "Zajíce" se mě fakt neptej, protože to je čistě sólová aktivita Michala Viktoříka. S tím nikdo jinej nemá nic společnýho. Dokonce kromě Romana Holýho v kapele nikdo ani nevěděl, že je něco takovýho vůbec vytvořený.

Jak že?

Ten, kdo si dal za úkol nahrát a zprodukovat desku, je Roman, kterej usoudil, že tyhlety tři věci se tam hodí, tak je tam dal.

V J.A.R. to takhle funguje běžně? Žádný hlasování? Pustíš si vaši čerstvě vypálenou desku a zjistíš, co je tam všechno tajně přihozený?

Nevim jestli běžně, ale teď to tu takhle zafungovalo.

Tohle s tím trochu souvisí: Nakolik se představa textaře o zhudebnění, zrealizování textu může rozcházet s výsledkem? Jak moc ti můžou spoluhráči ten text jako autorovi s nějakým vztahem k tomu textu zkazit?

Jak kdy. Třeba text k písni "Divoký tempa" jsem přinesl kapele s tím, že by bylo hezký, kdyby jsme to nekazili rapováním, kdyby to Dan zazpíval jako takovou jemnou meditativní píseň, sám za sebe. Dan se toho chopil a udělal to hezky. "Superpéro" zase bylo psaný přímo na muziku. Z tý samotný realizace, kdy odevzdám text a oni ho nějak ztvární, mám rozporuplný pocity, někdy se mi to líbí na první dobu, někdy se mi to líbí později, někdy se mi to, jako v případě "Nerváku", nelíbí vůbec. Ale zase nejsem z těch, co by měli potřebu tu svoji představu nabouchat druhejm do čela. Dejme si navzájem prostor pracovat.

Co mi můžeš říct k textu písně "Potomek Prahy", ve kterým naše hlavní město nazýváš "sviní"?

Za těch pětadvacet let, co žiju v Praze, jsem se tady ocitl v různejch situacích, na různejch místech, s různejma lidma, od top až po down, ze severu na západ... Prahu znám možná líp než rodilý Pražáci, který nikdy neměli touhu to město takhle zkoumat. A tohleto všechno mi přidělilo básnickou licenci na vyjádření svejch místních zážitků, střípků a obrazů, poskládanejch do toho textu.

Docela nabroušenýho textu.

Vždycky, když píšu text, hledám nějaký sdělení, který to posadí na prdel. Který to všechno, co tam chci vyblejt, zjednoduší. Nechci vyprávět příběhy, od toho tady máme takový krásný lidi, jako je Nohavica, neláká mě to a vlastně mě to i unavuje. Spíš si stavím takový leporelko, nazírám na ty témata přes kaleidoskop a spíš experimentuju a přeskládávám ty jednotlivý texty do podoby, která mi přijde dobrá. Spousta lidí si myslí, že jsou to jen přes sebe naházený slovíčka, a kolikrát maj i pravdu, ale mě to baví, baví mě, co z toho vyleze. A tentokrát z toho vylezla Praha, s mejma zkušenostma s ní a s jejíma zkušenostma se mnou. Na začátku bylo sdělení: "Máma říkám týdle svini, jsem potomek Prahy." Pak se to pod tlakem mých spoluhráčů pozměnilo na: "Máma říkaj týdle svini a dole maj hlavy, máma říkaj týdle svini, jsem potomek Prahy." Tím textem jsem chtěl říct: "Praha je svině, ta se s tebou nemazlí, tam zažiješ todle, todle, todle a todle a když žiješ v noci víc než ve dne, je to ještě větší kouř." Třeba Danovi Bártovi se to zdálo moc krutý, moc jednostranný, tak si k tomu dodal nějakou svoji vlastní pasáž, kde si zpívá: "Ležím tu, jsem zástavba zbořených domů..." Jako že on je ta Praha. Oukej. Mně se to líbí.

J.A.R.
© Roman Černý
Praha...

Praha je kotel, kde to u nás nejvíc vaří. Když si vyjedeš dál, najdeš tam několikanásobně větší města, kde to vaří víc, ale my jsme se vzmohli na tu Prahu, ve srovnání se světem spíš středně menší město, kde se dá celkem slušně orientovat. Kde za pár let zjistíš, že okruh tvých zájmů v ní se naplnil, a dostaneš snahu sám být okruhem, co někoho zajímá. A to se ti tady zřejmě podaří mnohem líp než v jinejch koutech týhle země, protože tady jsou pro to lepší podmínky. Na druhou stranu jsou tu špatný podmínky pro bydlení. Byt ani barák nekoupíš, aniž bys byl zadluženej až po prdel, to bys musel být milionář. A když přicházíš z venkova, jako já, jak se z tebe stane milionář? Musíš mít buď zázračný štěstí, nebo bejt zázračnej chlap. Nebo to vyženit.

Nebo to nakrást.

Nebo to nakrást, ale to potom riskuješ, že tě zavřou. A to riskuje jenom blbec.

Od blbců oslím můstkem zpět ke kapele: Jakou největší blbost sis kdy přečetl o J.A.R.?

Že jsme rasisti. Jakože J.A.R. - Jihoafrická republika. Maj tam v tý písni Mandelu, maj tam něco proti těmdletěm, tak to jsou rasisti a basta. Rasisti jsme pak vlastně byli až do "Homo Fonkianz".

Kdybys ty měl psát o J.A.R., napsal bys co?

Já bych rozhodně o J.A.R. nic nepsal, protože to bych musel vždycky z tý party vzít jenom jednoho, na toho se zaměřit a ty ostatní upozadit do vedlejších rolí. A to se mi nechce. Navíc, je to zbytečný, za J.A.R. píšou koncerty.

Myslíš, že je zbytečný psát o hudbě?

Není to zbytečný. A není to lehký, aspoň pro mě. Psal jsem třeba pro pražskej list Time In dvojstránku o Jamesi Brownovi, a to mě bavilo, protože tu osobu mám rád a zajímá mě. Ale psát recenzi na Franz Ferdinand, který mi absolutně nic neříkaj, a hodnotit jejich desku, to by mi asi nešlo. Samozřejmě, kdyby hrozila mojí rodině a mým dětem smrt hladem a tohle byla jediná cesta, napíšu to s prstem v prdeli. (smích)

Dá se nějak vymezit hudba, která tě zajímá?

Já ti to řeknu upřímně: Nemám na to čas. Od devíti do devatenácti jsem v práci, kde poslouchat nějakou hudbu může možná nějakej grafik, kterej si dá sluchátka na uši a hejbe s obrázkama, ale ne já, kterej musí mít na práci klid. Potom jdu z práce do... mů a doma mě čeká žena a malej chlapeček a já než abych poslouchal nějakou muziku na sluchátkách, tak si s ním chci hrát, chci si ho užít. To je třeba do desíti. Pak se možná hodinu věnuju sobě a pak jdu spát. Kdy mám poslouchat hudbu? Posloucháme hudbu právě se synem, kterej ve svých dvou letech má rád tvrdý riffy, má rád rytmický dupačky a nemá rád žádný ploužáky ani rozměklý věci... Ilustratosféra nezabrala. (smích) Ale líbí se mu třeba nevydaný věci moje a Mirka Chyšky. On má oblíbených dvacet cédéček, který se naučil pouštět, a ty spolu posloucháme. Ale jinak? Nemám ambice se prokousávat nějakou novou hudbou, protože mám furt dostatek práce a kvůli tomu se na to nedokážu dostatečně uklidnit ani uvolnit. A navíc, hudby, která by mě opravdu bavila, je čím dál tím míň. Asi jsem v tomdle směru natolik zvláštní člověk, že potřebuju zvláštní věci. Občas zaslechnu nějaký věci, ať už je to hip hop, latinu, hudbu pravoslavnou nebo třeba indickou, kde se mi zalíbí nějakej moment, vydržím to poslouchat deset minut - a šlus. Teď jsem byl na Medeski Martin & Wood, to ty vole byla ale nechutná nuda! Nebo James Blunt! Ty vole, to absolutně nerozdejchávám, co to je za píčoviny! Proč to vůbec existuje?!

Oto Klempíř (J.A.R.)
© Igo Adler
Zmínil jsi nějaký svoje a Chyškovy nevydaný věci...

My jsme si s Mírou v době, kdy bude J.A.R. spát, chtěli udělat něco bokem, ale máme oba tolik práce, že jsme rádi, že jsme rádi.

Měl jsi v plánu něco sólovýho.

Od toho jsem upustil, protože jsem nesebral dostatek sil pro hledání přístupnýho sdělení. Nahrát desku, který nebude krom tří lidí nikdo rozumět, na to seru. Až tomu dám nějakej srozumitelnej tvar, až to, až tamto, až mi bude třeba padesát, tak jo, ale teď ne. Zatím mám v empétrojkách úplně jednoduchý dema ze zkušebny, který jsem nahrával s Mírou a Štěpánem Smetáčkem, jsou to melodičtější rock'n'rollový smaženice, kde i zpívám, ale zatím o to podle mě nikdo nestojí.

Jak se tak bavíme o nevydaných věcech, nedá mi to a znovu se musím zeptat na J.A.R. a vcelku módní záležitost zvanou DVD. Vím, že v dohledný době se ho od vás asi nedočkáme, ale: Už jste v kapele tohle téma aspoň probírali?

Ani ne. A i kdyby jo, stejně bysme asi neměli vůli to pochystat. Nemyslím tím zmáknout výpravnost a bohatost rejstříku, jakou zmákli třeba Monkey Business nebo... teď nevím, ta Ilustratosféra už to DVD vydala?

Slibovali ho, ale nějak to nedopadlo.

Aha. No já se ani nedivím, protože ona to není prdel. Nestačí mít tam hezkej, zvukově vyváženej záznam koncertu, točenej na osm kamer, sluší se k tomu dát určitej počet bonusů, který ovšem maj svoji hodnotu. Bonusů, který to nezahltěj, který nevypovídaj jenom o tom, že jsi měl náladu na fór, ale znamenaj něco v kontextu toho dévédéčka. A takový bonusy není lehký najít, pokud teda člověk vůbec nějaký najde. Jde o to nevydávat jenom koncert a tři rozhovory k tomu a na druhou stranu tam toho taky nenacpat až moc. Najít tu optimální hranici. A to už chce nejen srdíčko, ale trošku i chochmes, vole. (smích)

A co dnes už skoro raritní dokument "Desetiletí letí desetiletím"? Nevyjde aspoň ten v nějaký reedici?

To jako nevím, já osobně to nepovažuju za něco vyloženě zdařilýho, takže bych to asi nijak neoprašoval. Celý mi to přijde hrozně zdlouhavý, až k nepřežití, od začátku až do konce jsem to snad neviděl nikdy.

OK. Co by tedy J.A.R. rádi stihli do konce roku?

Odehrát pár super setů a dostat lidi do takový divočejší pohodičky.

  • dr. nervák (Petr s. Soukup, 22.08.2006 16:00) Reagovat

    Poslední dobou, když vidím rozhovor s Otou je tam vždycky setření Nerváku, pro mě je to pořád jedna z nejoriginálnějších desek u nás, Armáda špásu je po 4 letech konečně něco novýho co se dá u nás poslouchat delší dobu, ale i přesto je Nervák PRO MĚ špica. Parisian je pořád nejlepší věc od J.A.R.! Tyhle postoje mě od člověka který mě ovlivnil u nás nejvíc dost sere. Teď si připadam jak vůl, když vím jak jsem mu Nervák chválil. Z AŠ je největší šupec TVRĎÁK SOCIALISTICKEJ a ZAČNI ZA TMY a na Nrváku byly...si myslím lepší slovní obraty...šalom slalom!

    • Re: dr. nervák (louda, 03.03.2009 19:06) Reagovat

      Nervák pod různými nicky a na všech možných webech propagují a vychvalují do nebe pouze samotní Klempíř a šafratová.
      Klempa proto, že měl pocit, že na něm dostatečně stírá tu Denisu, co ji Šafra tak strašně nenávidí, že kvůli tomu, aby ji mohla podle ní "odrovnat", neváhala šukat i s Konečkem.SK, jehož výpalníci měli Denisu zastrašovat - to by ale museli dělat někomu, kdo má co ztratit, že jo. Kdyby přišli o 3 roky dříve, tak by to snad mělo smysl, nebo alespoň nějaký efekt. Ale u ženský, která už v konečném stádiu ani nezamykala na noc byt, protože jí zamrzl zámek a pouze zapřela dveře deskou se slovy "Ja to jebem" jaksi nepochodili... Nebo když ji Mackův kámoš hlídal na ulici, když mluvila s kámoškou a po dvou hodinách stání na mrazu (bylo -2) to promrzlej vzdal, nevěda, že Denisa má něco na hypofýze a zimu prostě NECÍTÍ...
      No a Šafratová potřebovala důkazy že ji Klempa dostatečně vynáší do nebes, protože je natolik malá a nízká, že si potřebuje pořád dokazovat, za jakoukoliv cenu, že za to stojí, že je důležitá a úžasná a skvělá a krásná a sexy ...
      Jenomže to byly všechno věci, které používala v undergrounde, když na ne donášela.

  • J.A.R. (Key, 22.08.2006 19:33) Reagovat

    ...jen at rostou :)))

    Oto, si klasik, vies ako "masirovat hlavy". Dufam, ze sa zastavite co nevidiet aj u nas, na Slovensku.


  • add dr. nervák (studna, 23.08.2006 09:17) Reagovat

    Ten člověk se vyvíjí a cítí to tak, takže proč ne? Pro mě byl zlom "Mein kampfunk". "Homo fonkianz" tvoří vrchol pomyslného trojůhelníku. "Nervák" na "Homo fonkianz" hodně odkazuje, ale posouvá tu muziku jinam. Radost. S "Armádou špásu" mám trochu problém, protože ty písně jsou jen o nahození rifu a pak ... nic. Na koncertě to JE nářez, ale deska působí jako edice fragmentů A recenzenti setrvačně melou to samé. Nicméně J.A.R. jsou pro mě srdeční záležitost.

  • A co vykradená Daishi? (Petr E. Humilda, 23.08.2006 18:24) Reagovat

    Hmmm...todle se mi fakt nepovedlo... Budu to muset nějak doplnit...
    Udělám nový interview, tam to rozvedu víc a pohlídám si autorizaci, aby to bylo vypilovaný...
    Já jsem tak jinej a osobitej...lidi mě prostě špatně chápou...

    Že o čem je řeč?
    http://kultura.ihned.cz/1-10136520-18917760-J0B000_d-b8

    Lidé tě chápou dobře, ale ty to špatně děláš.

    Jo abych nezapomněl: proč Antla také nerozšlápneš jako Mravence? Nebo ti to pojítko uniklo? Není ti dost jasné?
    Začni odznovu, od Adama...

DOPORUČENÉ ČLÁNKY
Kult ohně: Cult of Fire + Bohemian Symphony Orchestra Prague, Divadlo Hybernia, Praha, 22.11.2024
Naživo: Cult of Fire v Divadle Hybernia aneb Smetanovy blackové šaty Bedřicha Smetany dvousetletého bylo letos všude plno, ale o příznačný humbuk se v létě postarala domácí blacková stálice Cult of Fire. Na žádost festivalu Brutal Assault vytvořila program spojující metal se symfonickým orchestrem.... čtěte zde
Vydáno: 26.11.2024 10:30 v sekci Naživo
Tři sestry - 40 let (The best of 1985 - 2025) 5/10
Recenze: Výběrovka Tří sester "40 let (The best of 1985 - 2025" nepřináší nic objevného Legendární Tři sestry oslaví v příštím roce další kulaté jubileum a s malým předstihem posílají svým posluchačům dárek v podobě výběrovky "40 let (The best of 1985 - 2025)". V souladu s názvem obsahuje deska to nejlepší z... čtěte zde
Vydáno: 26.11.2024 08:00 v sekci Recenze
Sepultura, Jinjer, Obituary, Jesus Piece, O2 universum, Praha, 24.11.2024
Naživo: Přivezla Sepultura do Prahy své poslední rozloučení? Doufejme, že ne. Energie kapely svědčí o opaku Sepultura si v pražském O2 universu střihla rovnou dvoják a uzavřela světové turné. Stylotvorná brazilská formace oslavila čtyřicet let na scéně jakostní přehlídkou zásadních skladeb, kterou podala s takovou porcí živočišně... čtěte zde
Vydáno: 25.11.2024 11:07 v sekci Naživo
První hoře - Achtung, Sultan! 8/10
Recenze: První hoře jsou na desce "Achtung, Sultan!" nejlepší dada rockovou skupinou vůbec První hoře se vracejí. Trvalo to, ale alternativci z Prahy po sedmi letech vydali sedmou studiovku "Achtung, Sultan!". V poslední době o sobě kapela příliš vědět nedávala a kromě občasných koncertů se jednotliví členové angažovali... čtěte zde
Vydáno: 25.11.2024 00:00 v sekci Recenze
PREMIÉRA: Černé duše promění černé jezero v klipu "Okolo Hradišťa" Matěje Metoděje Štrunce
PREMIÉRA: Černé duše promění černé jezero v klipu "Okolo Hradišťa" Matěje Metoděje Štrunce Matěj Metoděj Štrunc navazuje na své první sólové album "Lidověk" z roku 2022 a představuje první singl s názvem "Okolo Hradišťa" z připravovaného pokračování "Lidověk 2.0". Nový singl přináší čerstvý pohled na lidovou... čtěte zde
Vydáno: 24.11.2024 18:00 v sekci Novinky
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
- Krásný ztráty Live odhalují první jména. Kromě Michala Prokopa vystoupí i Janek Ledecký či J.A.R. (17.11.2024 17:40)
- Dan Bárta & Illustratosphere vyráží na podzimní tour, nově s kompletní diskografií na vinylech (13.11.2024 18:58)
- Bárta, Basiková i Střihavka vystoupí v prosinci v O2 areně ke 30 letům od uvedení muzikálu "Jesus Christ Superstar" v Česku (06.11.2024 18:30)
- Fotogalerie: V prosinci se do Prahy po třiceti letech vrátí Ježíš (06.11.2024 18:04)
- Rozhovory: Monkey Business - Máme co říct, chtěli jsme se podělit o naše názory na svět (01.10.2024 15:00)
- Na exkluzivní křest nového alba Monkey Business se dostane jen pět set fanoušků. Přijde i Fanánek (18.09.2024 10:36)
- Nové desky 35/2024 - od Nicka Cavea & The Bad Seeds přes Palaye Royale po Monkey Business (04.09.2024 12:00)
- Video: Monkey Business to v "CIAO! CIAO! CIAO!" zkoušejí česky. Výsledku nepomohl ani Petr Spálený (19.06.2024 15:42)
- Fotogalerie: Třetí den Rock for People nabídl pestrou mozaiku (15.06.2024 13:56)
- Dan Bárta & Illustratosphere rozsvítí Plzeň. Na koncert s exkluzivní light show přiváží i reedice remasterovaných alb (11.04.2024 14:45)

ALBUM TÝDNE 48/2024

První hoře
Achtung, Sultan!

První hoře se vracejí. Trvalo to, ale alternativci z Prahy po sedmi letech vydali sedmou studiovku "Achtung, Sultan!". V poslední době o sobě kapela příliš vědět nedávala a kromě občasných koncertů se jednotliví členové angažovali hlavně ve vlastních projektech. Jak se návrat povedl?

8/10

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY (za poslední týden)

FILMSERVER.CZ PÍŠE

FULLMOONZINE.CZ PÍŠE

SPARK PÍŠE

CO, KDY, KDE   (doporučujeme)

Út 26.11.
Cotatcha Orchestra & hosté (CZ) (Divadlo Husa na provázku, Praha)
St 27.11.
Steven’s (CZ) / Kudla z Brna (CZ) (Kabinet Múz, Brno)
Čt 28.11.
Two Another (AUS) (Rock Café, Praha)
Pá 29.11.
Faun (DE) (Masters of Rock Café, Zlín)
So 30.11.
Kaleo (ISL) / Június Mayvant (ISL) (O2 universum, Praha)
So 30.11.
Madhouse Express (CZ) (Archa+, Praha)
Ne 01.12.
Ewa Farna (CZ) (Betlémská kaple, Praha)
Út 03.12.
Boy Bleach (UK) (Rock Café, Praha)
Pá 06.12.
Freedom Call (DE) (Masters of Rock Café, Zlín)
So 07.12.
Desire (CAN) (Café V Lese, Praha)

» zobrazit všechny akce «

OBLÍBENÍ INTERPRETI (za poslední týden)

Vladimír Mišík Prince Justin Bieber The Prodigy Linkin Park Coldplay Viktor Sheen Madonna Lady Gaga Queen Lucie Mirai Billie Eilish Ed Sheeran The Cure Beyoncé Katy Perry Lucie Vondráčková Chris Cornell Kabát
filmserver.cz na Facebooku filmserver.cz na Twitteru filmserver.cz na LinkedIn filmserver.cz na YouTube
musicserver.cz - hudba od začátku do konce
©2010-2024 IMEG s.r.o. | Vyrobil Prolidi.cz
Kontaktní informace | Informace o inzerci | Redakce | Volná místa | Zásady ochrany o.ú. | Mobilní verze | ISSN 1803-6309
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu IMEG s.r.o. zakázáno.
Tento server byl v roce 2024 podpořen Ministerstvem kultury České republiky.
smile music: spark | fakker | czech blade | musicserver | full moon | xplaylist | day after | filmserver | webglobe