© gigster.cz Dát prostor české hudební scéně. To je cíl portálu
Gigster.cz, který byl spuštěn minulý týden. V čem nová služba spočívá? Kluby na www.gigster.cz zveřejňují volné termíny včetně svých požadavků. Například:
"30. dubna, minimální cena lístku 100 Kč, minimální počet příchozích 50, klub si bere 30 % ze vstupného a termín uzávěrky pro splnění limitu je 5. dubna." Souhlasí-li kapela s podmínkami, zažádá o termín, který klub schválí, a následuje prodej lístků. To vše skrze Gigster.cz.
"Chtěli jsme zavést něco nového, neokoukaného, co kapelám bude moci v chytře zvolené formě pomoct nejen k odehrání koncertu na místě, kam by se jinak nedostaly, ale i k většímu výdělku - záleží jen na nich, co nabídnou do bonusové formy vstupenky," uvedl manažer projektu Tomáš Tenkrát, jenž projektu věří i díky přehlednému administračnímu systému.
Zatímco hudební skupiny využijí Gigster.cz k rezervování termínů a prodeji lístků, fanoušci službu ocení při nákupu vstupenek. Jejich ceny lze modifikovat - například základní vstupné 100 Kč, vstupné s novým albem 200 Kč atd. Vždy záleží na kapele, jakou strategii zvolí.
"Chceme, aby se Gigster stal především účinným nástrojem pro kapely a kluby, umožnil jim jednoduchou kooperaci a obě strany díky němu docílily lepších výsledků. Gigster nemá ambici stát se mašinou na peníze, naopak, náš cíl je individuálním přístupem dát prostor české hudební scéně," poznamenal Tenkrát.
První koncert, který se prostřednictvím Gigster.cz uskuteční, proběhne 10. května v Paláci Akropolis. Zahrají na něm
Luno,
Professor Leopard a
Kittchen.