MJ (DJ Volder, 11.03.2011 10:31) Reagovat
Tohle už konečně připomíná jeho největší hity. Nechápu proč jí nedali jako první single.
Je to dobrý... (vojta.26, 11.03.2011 15:24) Reagovat
...lepší než Hold My Hand s Akonem ale nejlepší by to bylo kdyby to dodělal sám M.J.
MJ (Lucie, 11.03.2011 18:01) Reagovat
Nevím jak autor článku ale já mám za to, že album dosáhlo na první místo v žebříčku mnhoha zemích. Takže, že se z něho trák nestal bych neřekla.
Fajn (Braňo, 11.03.2011 19:08) Reagovat
Albumová verzia Hollywood Tonight je skvelá, pre mňa priam dokonalá.
Na rozdiel od tohto hybridu, ktorý degradoval všetko, čo sa dalo.
Nielen skladbu Billie Jean, ako nepochopiteľný sampel do tejto novej, a samostatnej skladby, ale samotnú skladbu HT.
Pretože, to nie je ani jedno, ani druhé.
Považujem to za totálne profesionálne zlyhanie, až by som povedal, že zúfalý zámer zachrániť, čo sa dá..., keďže samotný album je neprofesionálne poskladaný koktail, výrazne ochutený kontroverziou skladieb, a to je príčina neúspechu albumu Michael, napriek tomu, že sa ho v predobjednávkach expedovali 3 milióny kusov.
Len mi ostáva dúfať, že sa táto verzia nedostane do rádií, bola by to hudobná katastrofa, ktorú si MICHAEL JACKSON AKO UMELEC nezaslúži, a profesionálne degraduje!!!
Naozaj nechápem zámer producentov, čo sú to za ľudia...?
Re: Fajn (Petra, 12.03.2011 00:15) Reagovat
Problém celého alba je možná i v tom, že nemělo od počátku ujasněnou dramaturgii. Ačkoli se jednalo o hvězdu světového formátu, projekt nebyl svěřen od počátku znalcům Michaelova díla. Tvůrčí tým si s nahrávkami z pozůstalosti nedokázal poradit. Svou roli sehrál i fakt, že Sony chtěla na celém projektu vytřískat co nejvíc, za každou cenu vydat co nejvíce alb na úkor kvality. Myslím si, že v pozůstalosti jsou kvalitnější, ucelenější kusy, dema atp., která nepotřebují auto tuning. Vydala by ale tak na 2- 3 alba a to není pro Sony lukrativní. Nejspornější jsou podle mě 3 marmeládičky natočená s rádobyumělci bratry Casiovými, kteří se neorientujícími v současných hudebních trendech, ať Michaela milovali a podporovali sebevíc.
Další věc, co mě na tom všem zarazila a udivila, byla pozdní účast T. Rileyho. Jakkoli je kontroverzní, často kritizovaný hudebník, Michaela měl naposlouchaného a spolupracoval s ním na předchozích albech. Byl proto schopen stmelit nesourodé úryvky, dema atp., dát jim řád a smysl. Představoval pro celý tým jakousi krabičku poslední záchrany. Proč jej ale pozvali tak pozdě???? Za pět minut 12 ???? A proč mu na to všechno poskytli tak strašně málo času???
Vím, sám se holedbal, že mu těch pár hodinek naprosto stačilo při jeho kongeniálních schopnostech a hudebním čichu. I přes všechnu úctu k jeho nespornému talentu to celé působí dost neprofesionálně. Riley se znenadání, když se začne zpochybňovat autenticita 3 skladeb, začne omlouvat, že Michael na svém vlastní albu nezní jako Michael, protože jeho nahrávky nebyly dokonalé, a že jej museli uzpůsobit ostatní hudbě s pomocí softwaru Melodyne. To mi ale připadne za vlasy přitažené. Proč naopak neuzpůsobili hudbu Michaelovu hlasu. Vím, že je to dnes běžná praxe, ale všechno mi to připadne narychlo vyhnané umělými hnojivy, nedali si ani moc práci, že by k tomu nahráli originální hudbu. Všechny ty zvuky nástrojů, ruchy atp. patrně tahali z Rileyho archívů. Nevím, jestli si umělec Jacksonova formátu zaslouží tohle?
Podle mně nejlepší nahrávka je "Behind the Mask".
"Much too Soon" by mohl být další pěkný singl, pokud by k tomu seděl mladičký Michael Jackson a zpíval to celé procítěně jako v "She's Out Of My Life". Obě dvě videa k singlům z alba mi připadnou neprofesinální. Nemá to grády, jako třeba prosté, přitom ale dráždivé, inteligentně prokomponované "Blood on the Dance Floor".
Obvzláště klip Hold My Hand vyznívá trapným, kýčovitým dojmem.
Tweet