Prorazila pár let nazpět díky EP "The King" - křehká, osobní a svobodomyslná popová nahrávka nezapřela vliv
Lorde. Americká hudebnice
Sarah Kinsley vzdoruje nejen žánrům, ale i času. Její éterické písničky jako by vznikaly mimo náš svět.
"Mám moc ráda komorní koncerty," říká Sarah s tím, že právě na nich se nejlépe napojí na publikum. Od setkání v Café V lese, kde představí mimo jiné album "Escaper", nečekáme nic jiného.
Ve zmíněném pražském klubu Sarah Kinsley zahraje 23. listopadu 2024. Vstupenky (450 korun) budou v prodeji od pátku 21. června, členstvo Fource Friends se k nim dostane už o dva dny dříve. Večer zahájí švédská hudebnice Linn Koch-Emmery.
Narodila se v Kalifornii, vyrůstala ale na východním pobřeží v Connecticutu, kde se taky věnovala hře na klasické nástroje, ale i coverům těch nejpopulárnějších songů třeba od
Justina Biebera. Když během studií na Columbia University zjistila, jak malý je poměr žen - producentek, ponořila se ještě hlouběji do autorské tvorby i navigace hudebním průmyslem.
Hudebnice, zpěvačka, textařka a producentka Sarah Kinsley má hudbu v krvi a hluboko pod kůží - na piano začala hrát, když jí byly čtyři, později přidávala další nástroje. A díky jejich mistrnému ovládnutí získala její autorská hudba mimořádně silný základ. Její písně o sebeobjevování a výzvách spojených s dospíváním srovnával magazín NME s introvertním alternativním popem
Maggie Rogers anebo právě s Lorde. Do Prahy teď Sarah Kinsley přijede na dosavadním vrcholu - s dlouhohrajícím debutem, na kterém pracoval i producent John Congleton (
Angel Olsen,
St. Vincent).