BTS prodali tři miliony kusů singlu "Butter". Jen v Jižní Koreji

11.01.2022 11:32 - Honza Balušek | foto: HYBE

Fyzické prodeje už dávno nejsou, co bývaly. Domácí kapely jsou kupříkladu rády, když prodají alespoň stovky, v lepším případě tisíce kusů svých nových desek, jinak už se většina přehrávání hudby odehrává online. Jsou ale samozřejmě výjimky, mezi něž patří i Jižní Korea, kde se cédéčka stále kupují ve velkém.

Jihokorejská Gaon Music Chart zveřejnila pořadí nejprodávanějších fyzických nosičů za minulý rok a není se co divit, že mu vévodí sedmička BTS se singlem "Butter". Ten neovládl hitparády pouze doma, ale i spoustu žebříčků po celém světě. Jihokorejští fandové si však v obchodech zakoupili téměř tři miliony kusů tohoto singlu, což ho vyhouplo na první prodejní místo.

Na nižších příčkách se umístily další korejské formace. Hned třikrát se v první pětce objevují NCT se svými různými inkarnacemi. Druhé místo obsadili NCT 127 se singlem "Sticker" (2,4 milionu kusů), třetí se umístili NCT Dream s "Hot Sauce" (2,1 milionu) a NCT 2021 na pětce s albem "Universe" (1,6 milionu). Mezi ně se vklínila kapela SEVENTEEN s minialbem "Attaca" na čtvrté pozici, která své desky prodala mírně přes dva miliony kusů.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY