K-pop už se naplno zabydlel v playlistech evropských i amerických rádií a stejně tak se asijští interpreti v popularitě vyrovnají i angloamerickým hvězdám. Některé kulturní nuance jejich kariér jsou ale pro
nás přece jen překvapivé. YG Entertainment, společnost stojící za dívčí čtveřicí
Blackpink, kupříkladu vydala tiskovou zprávu, v níž oznámila, že formace již nebude přijímat dárky od fanoušků. Asi jich bylo tolik, že to firma prostě musela zakázat.
Počínaje tímto týdnem budou veškeré dárky, které pro členky skupiny přijdou poštou nebo budou doručeny jiným způsobem, buďto vráceny zpět, nebo bez milosti vyhozeny. Fanoušci si tak mají práci s vytvářením či kupováním prezentů pro své oblíbenkyně odpustit a radši je dát někam jinam, kde budou využity lépe. YG Entertainment ale explicitně uvedla, že ručně psané dopisy příznivci formace stále posílat mohou, ty budou zpěvačkám předávat i nadále.
Kdy se děvčata dostanou k další společné práci a pokračování desky
"The Album", je prozatím ve hvězdách, v minulých měsících totiž přišly na řadu sólové skladby jednotlivých členek.
Rosé vydala singly
"On The Ground" a "Gone", Lisa zase písničku "Lalisa".