Možná jste si kolem silnic také všimli nové billboardové kampaně. O co se jedná? Stručně řečeno - majiteli agentury Produkujeme Jaroslavu Poláčkovi přetekl pohár trpělivosti. A tak spustil celorepublikovou
antibabišovskou akci
"Stydím se za svého premiéra". Reinkarnoval tak myšlenku, která byla původně, před více než deseti lety, zaměřena proti Stanislavu Grossovi. Kampaň bude běžet do konce ledna.
Do akce se mohli zapojit všichni, kteří vyslyšeli facebookovou výzvu, projevili svůj zájem a následně si objednali a zaplatili pronájem reklamního prostoru. Této šance využila řada občanů naší země, včetně známých tváří z kulturní sféry. Mezi nimi je i zpěvák
Kryštof Michal z
Portless, o němž je známo, že se nebojí říct, co si myslí.
A jaký názor zastáváte vy? Pronajali jste si svůj billboard? Nebo byste do podobné akce nikdy nešli?