Jak poslední léta ukázala, nikdy není na škodu, když si hudebníci přivydělají i v jiném oboru. Někdo si odskočí k filmu, jiný propůjčí svoje jméno i tvář nějakému parfému nebo módní značce. A někdo se upíše k tomu, že láká do obchodu s potravinami.
Jedním z těch posledních, který tak učinil, je frontman a vlastně jediný původní člen německé kapely
Scooter,
H.P. Baxxter. Počátkem tohoto roku byla v Německu spuštěna velká kampaň nejmenovaného řetězce s potravinami, jejíž tváří se pro následující měsíce stal právě tento odbarvený stárnoucí blonďák. To by nebylo až tak nic zásadního, kdyby kampaň nebyla postavena na dvou starých hitech jeho domovské kapely a navíc si H.P. ze sebe snad poprvé nedokázal udělat legraci.
Vtipná kampaň, která podle prvních ohlasů u našich německých sousedů zaznamenává opravdu velký úspěch, přichází i pro kapelu vcelku vhod. Kromě toho, že v ní Scooter připomínají své hity "Hyper, Hyper" a "How Much Is The Fish", mají na trhu i novinkové album
"T5C", kterému se díky kampani taktéž mohou prodeje zvednout.