Beyoncé si své hudby cení více než U2. Žádné album by zdarma na internet nepověsila

29.09.2014 09:53 - Lukáš Boček | foto: facebook interpreta

Když loni v prosinci Beyoncé překvapila celý svět uvolněním dopředu neoznámené eponymní desky, málokdo byl na podobný krok připraven. Risk však týmu kolem zpěvačky vyšel - album se stalo jedním z nejúspěšnějších popových počinů posledních let. Podobný kousek s nečekaným vydáním nové hudby v poslední době předvedli také U2, kteří šli ještě dál - bez jediného slova vydali svou novou hudbu, ale zároveň za ni nechtěli ani korunu. To však manželka rappera Jay-Zho neschvaluje.

Jim Sabey, marketingový manager americké divy, doslova uvedl: "Nerad vidím, když jsou věci zadarmo. Sami jsme takto nikdy s cenou nemanévrovali, abychom dosáhli úspěchu." Vzápětí tak popřel, že by kdy Beyoncé poskytla posluchačům svou hudbu za nulovou cenu: "Lidé si mylně myslí, že prodeje hudby dnes už nejsou důležitou součástí business mixu jakéhokoliv umělce. Opak je pravdou - pořád je to velmi důležité."

V rozhovoru s Financial Times Sabey však také přiznal, že jejich riskantní krok s vydáním desky bez jakéhokoliv předešlého proma byl nervydrásající: "Nemohli jsme spát, byli jsme úplně strachy bez sebe. Neměli jsme totiž vůbec žádný záložní plán. Ani jeho náznak."

Fanoušci sedmnáctinásobné držitelky ceny Grammy si tedy budou muset i za další její nahrávku zaplatit. Útěchou jim ale může být skutečnost, že na novém materiálu už se prý pracuje. Interpretka v nedávné době dokončila veleúspěšné společné turné se svým manželem, se kterým prý nyní tvoří novou hudbu. Dočkat bychom se tak mohli dalších hitů, jako byl loňský "Drunk In Love". Počet zhlédnutí jeho videoklipu jen na YouTube čítá více jak dvě stě milionů.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY