Zdálo se, že
Katy Perry má první místa hitparád předplacené snad do smrti. Vždyť z minulé desky "Teenage Dream" vzešlo v USA pět (v součtu s reedicí dokonce šest) hitů #1, éru nového alba
"Prism" začala dalším vítězným zářezem díky roztleskávací hymně
"Roar". I na sladkou brunetu ale došlo - singlová dvojka
"Unconditionally" totiž zůstala daleko za očekáváním a nezměnilo na tom nic ani hutné promo v podobě nekonečné řady živých vystoupení. Možná i proto, že naživo to
Katce stále moc nezpívá.
Pro představení v populární The Ellen Show si sice zpěvačka chytře skladbu převedla do komornější polohy, v níž je refrén daleko uzpívatelnější než v původní aranži, ani tím však své slabší pěvecké dovednosti nezakryla. Ideálně se nepopasovala už se spodními pasážemi, ušitrhající trápení však přišlo v momentech, kdy měla zvednout hlas. Nejvyšší tóny totiž rudě oděná Američanka tahala snad až z konečků prstů a znovu dokázala, jak úzkým vokálním rozsahem byla obdařena.
Trápit to však Katy moc nemusí, její přednosti leží někde jinde než v živém zpěvu. A byť se její říjnová novinka setkává se slabší odezvou fanoušků, než sklízela tři roky stará kolekce, stále se prodává lépe než nahrávky kolegyň
Lady Gaga,
Britney Spears, a dokonce i
jazykofilky Miley Cyrus. A třetí singl
"Dark Horse" nejspíše zaváhání "Unconditionally" rychle napraví - bez větší propagace se už totiž dostal do první desítky amerického iTunes žebříčku.