© newyorker.de Světoznámá textilní značka NewYorker si na Slovensku poprvé vybrala oficiální tvář pro propagaci svého oblečení. Mezi idoly slovenské mládeže si představitelé německého módního gigantu zvolili úspěšného zpěváka
Martina Haricha.
Na své konto si tak zpěvák a kytarista připsal další úspěch. Ke stovkám koncertů, několika videoklipům v hudebních televizích či moderování relace Bravo na televizi Óčko tentokrát Martinovi přibyl exkluzivní kontrakt s jednou z nejznámějších textilních značek pro mladé. Představitelé NewYorkeru se vůbec poprvé podívali na zuby svých zákazníků na Slovensku. Výsledkem je dlouhodobá spolupráce, kterou podepsali jen před pár dny.
"Martin Harich není z našeho pohledu pouze populární mladý zpěvák, ale má také výborný vkus a styl. Ze spolupráce s ním máme velkou radost", vyjádřil se člen PR týmu NewYorker.
Spolupráce s obchodem se ve skutečnosti začala rozvíjet už před pár měsíci, kdy se právě zmiňovaná oblíbená textilní značka stala jedním z partnerů Martinova aktuálního singlu a videoklipu "Posledná pieseň" - nejen Martina, ale i celou jeho kapelu na natáčení klipu oblékla.
"Jsem velmi rád, že se nám podařila spolupráce s takovým gigantem, se kterým zaujímáme stejnou cílovou skupinu, zejména mladé lidi," vysvětluje lídr skupiny.