mm (john, 16.09.2011 22:33) Reagovat
Tak to je pravda.Za taku hudbu by sa malo zatvarat do basy. Odporny gyc.
mm (David, 20.09.2011 22:44) Reagovat
akorat ze tohle napsal darren hayes ze savage garden odpad v čem jejich cd je to nejlepši co kdy thomas anders delal
"Odborník" Jaromír Koc (Martin, 21.08.2012 17:11) Reagovat
Jardo, kdybych pracoval ve firmě tak jako ty, tak jsem dávno na dlažbě.
Dříve než vyjde z tebe zase nějaká moudrá recenze, radím ti, něco si o tom interpretovi a albu zjisti. Podívat se na obal a vyslechnout jednu skladbu někde na youtube určitě nestačí. Autorem hudby "No more tears on the dancefloor" je skutečně australan Darren Hayes zpěvák a skladatel Savage Garden. A neuvěříš, Jaroušku, ale ani ten text nenapsal žádný němec, ale švédský hudebník Carl Falk. A jaká ta skladba a klip je? Inu kolik lidí, tolik názorů.
Záměr, strukturu skladeb a celkově album Two si tedy bohužel nepochopil. To, že se Modern Talking "Bohlen rozhodl pohřbít kvůli neúspěchu posledních alb" jsi si jednoduše vymyslel a tím čtenáře v podstatě obelhal.
A další vysvětlení: každý normální člověk kterému přibývají léta chce vypadat svěže a cool. Vytýká snad někdo třeba Micku Jaggerovi, že mu bude sedmdesát a běhá s kytarou po pódiích? Moc ne. Všichni chtějí oslovit jenom skupinu svých fanoušků. I Thomas Anders, kterému je na rozdíl od hodně starších a aktivních muzikantů pouhých 49 let.
A proč " The Gentleman Of Music"? Důvodů je více, stačí se třeba podívat na sebe do zrcadla a na pár fotek, vystoupení i hudební produkce Thomas Anderse dejme tomu za posledních 10 let.
Mimochodem album Two neskončilo v prodeji špatně nejenom v Německu /80mil. obyvatel/, ale i v tradičních baštách fanoušků Modern Talking v Polsku /38mil./, Rusku /143mil./ některých zemí latinské Ameriky a západní Evropy.
Takže, zkuste se nad svou čiností zamyslet, pane Koc. A příště trochu rozvážněji, protože city fanoušků jsou hodně dotčeny i když recenze nejsou jen pro ně, ale jsou to hlavně oni kdo je čtou a častokrát kritizovaný interpret je mnoho let jakousi součástí jejich životů.
Thomas Anders - kult nebo kýč? (Midi, 01.10.2013 12:20) Reagovat
Thomas Anders je - i přes některé, kýčovitě vyhlížející prvky, které s ním lze spojit - pojetí výše uvedeného klipu, konzervativní projev, prezentace nenáročných retro-songů, díky nimž kdysi stanul na vrcholu slávy, vynikajícím zpěvákem, kvalitním hudebníkem a zanedbatelné nejsou ani jeho autorské počiny. Pravda, ČR asi nebude jeho nejvýznamnější fanouškovskou obcí, nicméně vyprodaná pražská Lucerna, ve které zmiňovaný německý umělec koncertoval minulý týden, 26.9.2013, jasně svědčí o tom, že své publikum má i u nás a ani dnes není bezvýznamnou vykopávkou 80tých let, patřící do starého železa. Naprosto chápu, že pro recenzenta mistra Koce - stejně jako pro spoustu dalších posluchačů, může být "Modern Talking sound", v podání mnoha stárnoucích pop-ikon, kýčovitým patosem, jenž příliš vzrušení nevzbudí, nicméně miliony prodaných nosičů po celém světě, vyprodané koncerty - i po 30ti letech působení Anderse na hudební scéně i žánrově rozličná alba...to vše jsou nezvratné důkazy toho, že - stejně jako např. u nás Gott, je Anders vnímán jako charismatický, svým hlasem vyjmečný zpěvák, který sice těžko oslní něčím novým a nadčasovým, pro masy svých fanoušků však zůstane nezaměnitelným, citlivým umělcem. Mimochodem, o jeho kvalitách hovoří např. soulové album s příznačným názvem Souled z roku 1995, jazový počin "Live in koncert" vydaný o dva roky později, nebo komorní sbírka hitů, nejrůznějších mělců 80. let, nahraná společně s Waršavským symfonickým orchestrem a Andersem nazpívaná, z roku 2006 (Songs Forever). Spolupráci s Uwe Fahrenkrog-Petersnem vnímám jako komerční projekt, s jasným záměrem oslovit skalní příznivce německého disco-soundu, v němž se kloubí prvky syntetické taneční hudby 80. let, společně s prvky současné pop-music. Výše uvedenou recenzi, nebo snad jednostranný názor p. Kose není nužno hanit ani kritizovat, jde přece o pohled jedné osoby, se kterou mnozí nemusí souhlasit (a evidentně se tak děje), co však pokládám za diletantsví a amaterismus je nepochybně skutečnost, že autor recenze tak trochu vaří z vody a nezná bližší informace - viz. např. smělé, leč zcestné úsloví o zániku projektu Modern Talking nebo info k pitvanému singlu - autory textu ani hudby skutečně nejsou Němci a i postprodukce je zahraniční...ale, i mistr tesař se někdy utne. A pan Koc, při vší úctě k němu, byť odborník na slovo vzatý, holt malinko improvizoval, napadla ho myšlenka a on se jí nebránil :-) Zdravice všem příznivcům i kritikům! Midi