Třetí řada SuperStar přinesla dost perspektivních zpěváků a zpěvaček, ale prodejní neúspěchy účastníků druhé řady odradily nahrávací společnosti. Ty už nechtěly riskovat, a proto příliš finalistů třetí řady nepodepsaly. Snad proto kvůli debutu Soni Pavelkové "S'n'P" vznikl nový label.
I když
Soňa Pavelková nedošla v SuperStar příliš daleko, bylo zcela zřejmé, že právě ona je tím největším objevem třetí řady, alespoň co se týče dlouhodobé perspektivy. Měla velký cit pro současné žánry a dokázala vystřihnout i tak skvělou zpěvačku, jakou je
Lara Fabian. Jejím vrcholem pak byla jednoznačně "If I Ain't Got You" Alicii Keys. Ve chvíli, kdy přišly na pořad dne povinné žánry, začala Sonina hvězda upadat, ovšem i tak zaujala skupinu lidí, kteří kvůli ní založili nový label Puppy Records, spojili se s americkou autorskou dvojicí Chris Heidman - Jeff Lorentzen, a dali tak vzniknout debutu "S'n'P".
Úkolem autorského dua bylo, aby deska zněla současně. To se jaksi nepovedlo. Je otázkou, zda je to dobře, nebo špatně. Stylově se totiž "S'n'P" vrací o několik let zpět - do doby, kdy do r'n'b ještě ve velké míře promlouval soul a jazz. Deska celkovým dojmem působí na české poměry velmi neotřele a vzhledem k tomu, že je u nás černá muzika stále v plenkách, i velmi dobře. Už spojení češtiny a tohoto stylu je, řekněme, dosti nestandardní a dělá z alba něco extra.
Tak v čem je vlastně problém? Jsou hned dva. Soňa se bohužel ze SuperStar nepoučila a na debutu se v jejím zpěvu ve velké míře stále setkáváme s afektem a klackovstvím. Chápu, že k tomuto stylu to tak nějak patří, ale čeho je moc, toho je příliš. Ve chvíli, kdy na tento "zlozvyk" zapomene, je to úplně jiná káva. A že to umí dokonce na celou písničku, dokazuje výborná "Sněhurka", která ji tlačí do klidnějších - senzitivnějších poloh.
Druhým problémem jsou občas příliš složité, respektive překombinované melodie. Jsou sice žánry, které je snesou, právě r'n'b mezi ně ale nepatří. Ano, můžete namítnout:
"Proč nezkusit r'n'b jinak?" ale k tomu musíte mít sakra dobrého producenta... a takového by těžko mohl takto malý label zaplatit. Faktem je, že producent očesal písničky až na samou kost a nechal Soňu, ať jimi různými kličkami, zákrutami a přechody proplouvá v podstatě sama, bez velké podpory nástrojů. A v tomto ohledu je třeba složit Soně velkou poklonu - zvládla to na výbornou. Pouze u několika málo písniček mám pocit, že bych uvítal větší intimitu směrem k posluchači.
Soňa Pavelková za pomoci svého týmu jde se svým debutem "S'n'P" za jasným cílem. Nevybrala si právě jednoduchou cestu - styl r'n'b, kterým desku naplnila, nepatří právě mezi
easy listening. Album má své mouchy, čemuž se vzhledem ke zpěvaččině věku a naturelu nelze divit, ale je teprve na začátku a myslím si, že ony mouchy by měly s věkem a částečně i s koncertní zkušeností velmi rychle mizet.