Jestli se o některé písni dá říct, že je rekordní, pak je to "Blinding Lights". Song, který
The Weeknd vyslal do světa v listopadu 2019 jako druhý singl z tehdy chystaného alba "After Hours", už je
ověnčen hned několika prvenstvími. První hitparádové úspěchy přišly už
krátce po vydání, zkraje loňského roku pak kanadský muzikant
poprvé ovládl Spotify.
A v krasojízdě pokračuje i letos. Provozovatelé právě této streamovací služby totiž nyní oznámili, že zmíněná hitovka pokořila hranici čtyř miliard přehrání. Stala se první skladbou, která této hranice dosáhla.
"Nikdy mě neopustí ta pokora, kterou cítím pokaždé, když se nějaké moje dílo dostane k milionům fanoušků, natož k miliardám!" řekl k nejčerstvějšímu rekordu sám The Weeknd.
"Jsem vděčný za to, že tato píseň vyvolává v lidech takové pocity, že mají potřebu se k ní vracet a poslouchat ji znova a znova," dodal.
O nejrůznější
První! na Spotify zápasí Abel Makkonen Tesfaye aktuálně především s
Taylor Swift. Oba jsou v tuto chvíli jedinými umělci, kteří zde mají víc než sto milionů měsíčních posluchačů. O šest mega ale aktuálně vede on.