SodaPop je první akce svého druhu, která dává jedinečnou možnost návštěvníkům zapojit se do příprav a ovlivnit podobu festivalu. Koncept je založený na nejnovějších trendech a propojuje digitální svět s tím reálným. Samotný festival je vyvrcholením cesty plné zábavy a rozhodovacích procesů, které návštěvník zažívá od momentu zakoupení vstupenky, a může rozhodovat o tom, jak bude jeho SodaPop vypadat, chutnat i znít. Srdcem SodaPopu je algoritmus, který návštěvníkům dotáhne finální zážitek k dokonalosti. Pro všechny držitele vstupenek právě odstartovalo první hrací kolo. SodaPop ve dvou dnech od 12. do 13. srpna slibuje v hradeckém multifunkčním Parku 360 kromě netradičního zážitku exkluzivní zahraniční hudební hvězdy, jako jsou
Anne-Marie,
Jason Derulo,
Masked Wolf či
Little Big.
Cílem SodaPopu je sjednocovat a vytvořit svět plný tolerance, ve kterém každý může být sám sebou, cítit se bezpečně a sebevědomě. Každý má ale jiný vkus a jiné zájmy. Proto vznikly tři základní archetypy - UNICORN, HOMIE a MAIN CHARACTER, které pomohou fanouškům užít si festival na maximum. S unikátním projektem přichází zkušený tým Ameba Production, který stojí za festivalem Rock for People, hudební konferencí Nouvelle Prague a desítkami koncertů zahraničních interpretů ročně.
Jak to celé bude fungovat?
Jednoduchý kvíz každému napoví, jaký archetyp se k němu hodí a následně společně se svým týmem bude moci v osmi kolech rozhodovat, jak bude vypadat jeho SodaPop svět (například podoba merche či CZ/SK lineup). Pokud se někdo nebude cítit ani jako jeden z archetypů, má možnost zvolit si neutrální tým SodaPop Fan, a nepřijde tak o jednotlivá hlasovací kola. Čím dříve si návštěvník vstupenku zakoupí, tím se bude moci zúčastnit více kol a bude moci ovlivnit více věcí.
© SodaPop Představení ARCHETYPŮ
Festival Unicorn je prostě jednorožec. Extrovert s otevřenou myslí. Křiklavé, pastelové barvy, crazy makeup, unikátní a pestré oblečení. Třpytky? Všude. Žádná párty mu není cizí, užívá si festival opravdu naplno a žije, jako by nebylo zítra. Unicorn poslouchá pop a taneční hudbu. Ambasadorkou Unicornů je influencerka Terysa.
Homie je každého nejlepší kamarád. Zábavný, komunikativní a mírumilovný. Preferuje pohodlí před přehnaným stylem. Životem proplouvá bez starostí, chce chillovat a problémy spíš neřešit. Ve sluchátkách mu hraje cokoli od hip hopu po folk. Homie ambasadorem je Martin Creep.
Main Character je introvert a tišší člověk. Melancholický, přemýšlivý, miluje knihy, čtení a nevadí mu být chvíli o samotě. Preferuje černou pro její jednoduchost aka black is the new black. Má široký hudební záběr, od popu, přes indie po rock. Fallenka zastupuje tým archetypu Main Character.
SodaPop Fan je každý, kterému nebyl blízký ani jeden ze tří archetypů, ale chce se účastnit hlasování a ovlivňovat přípravy festivalu. Je to srdcař! Ambasadorem SodaPopu je Dominique Alagia.
SodaPop cílí na generaci Z, u které rezonují témata jako hate free culture, LGBTQ+ rovnoprávnost a duševní zdraví. Tato témata budou rezonovat i napříč festivalem. Dramaturgie festivalu tak odpovídá nejnovějším trendům nejen v hudbě, ale i doprovodném programu. Na návštěvníky čekají nejnovější technologie jako metaverse, e-sport a témata biohackingu, kryptoměn, ESG a slow fashion. SodaPop chce být majákem pro generaci Z v oblasti hudby, živé zábavy, trendu, stylu a dalších, fungující platforma (SodaPop Concerts, SodaPop Podcast, SodaPop Fashion, SodaPop Dating...).
Dramaturgie SodaPopu je založena na kvalitní hudbě bez žánrových hranic, která sleduje aktuální trendy. Ve dvoudenním programu se na pódiích vystřídají světové hvězdy, ale i největší talenti domácí scény. V prvním kole pořadatelé oznámili sedmnáct jmen, které tvoří první půlku lineupu. Fanoušci se tedy mohou těšit na další podobnou várku hudebních hvězd. Největší hity Anne-Marie, Jasona Derula a Little Big dosahují dohromady na YouTube až neuvěřitelné 3 miliardy zhlédnutí.
Předprodej vstupenek odstartoval v pondělí 14. března v síti GoOut.net a první limitovaná edice za nejlevnější cenu se vyprodala během jednoho dne. Nyní je v prodeji
druhá limitovaná edice vstupenek na jméno za 2 190 Kč v počtu 2 000 ks.