Vlna solidarity v souvislosti s koronavirovou epidemií stále roste. Pomyslným králem těch, kteří dokážou motivovat lidi a pomoci, se stal
David Guetta. Prozatím se mu povedlo vybrat jeden a půl milionu dolarů.
Vše začalo 18. dubna, kdy se z centra Miami uskutečnilo jeho první živě streamované vystoupení. Díky němu se povedlo vybrat 720 tisíc dolarů, které tento francouzský DJ a producent věnoval organizacím Feeding America a Feeding South Florida. Ty za ně mohou pořídit bezmála tři miliony teplých jídel pro ty, kterým se v době koronaviru nedostává státní pomoci.
Možná i díky velké zpětné vazbě a výraznému mediálnímu zájmu se hudebník rozhodl udělat díl druhý, tentokrát ze střechy observatoře Rockefellerova centra v New Yorku. Vystoupení se uskutečnilo v noci z 30. na 31. května našeho času a trvalo téměř dvě hodiny. Guetta za tu dobu stihl smíchat více než sedmdesát songů, mezi kterými nechyběla jeho vlastní produkce, osvědčené klubové hity posledních měsíců i exkluzivní mashupy. A během toho celého své fandy hecoval a neustále opakoval, komu vybrané peníze pomohou. V tomto případě šlo o nadace Mayor's Fund To Advance NYC Covid Relief Effort, Feeding America, Fondation Hôpitaux de Paris-Hôpitaux de France i Světová zdravotnická organizace.
A jeho prosby byly vyslyšeny: jen během živého vystoupení se vybralo bezmála 500 tisíc dolarů. Ale to byl jen začátek. Fandové a sponzoři pokračovali v posílaní financí dále i po skončení, a do druhého dne se tak na účtu objevilo úctyhodných 750 tisíc dolarů. Této částce napomohl i fakt, že kromě bezplatného sledování bylo možné zakoupit i takzvaný VIP Zoom Party Ticket, tedy možnost být přes zapnutou kameru u počítače či mobilu přímo součástí akce, vidět sebe při tanci či poslechu setu nejen na obrazovkách vedle Davida Guetty, ale například i na Times Square. Této šance krom
obyčejných lidí využilo i mnoho jeho DJských kolegů, sportovců, influencerů, hudebníků a jiných celebrit z celého světa.
Ale ani tato částka není stále konečná. Guetta si dal za cíl hranici jednoho milionu dolarů a to se mu nejspíš i povede. Díky tomu, že záznam vystoupení je k nalezení na YouTube a denně mu naskakují další a další statisíce zhlédnutí, vybraná částka stále roste. Velký zájem je i o
speciální kolekci charitativního oblečení a různých doplňků, kterou tým kolem francouzského DJe nechal vyhotovit. Výtěžek z prodeje triček, mikin, roušek, čepic nebo lahví je taktéž věnován výše uvedeným lékařským organizacím.