Ed Sheeran je novou tváří známé značky kečupů

07.06.2019 16:16 - Katka Šebestová | foto: facebook interpreta

Dnes už se nikdo nediví, když celebrity začnou podnikat v oděvním průmyslu, vydají vlastní parfém nebo jsou majiteli restauračních sítí. Nic z toho ale Eda Sheerana nezlákalo tak jako nabídka značky Heinz, která stojí za řadou omáček, ale především vyrábí jeden z nejslavnějším kečupů.

A právě ten Ed nade všechno miluje, přičemž to není jen marketingová klička - sám hudebník má logo kečupu už pár let vytetované na své paži. A možná i díky tomu známá firma položila na stůl nabídku s limitovanou verzí výrobků, které pak společně nazvali EdChup. O radost ze spolupráce se samozřejmě Sheeran pochlubil i na instagramu, a to stylově 5. června, kdy je mezinárodní kečupový den. K fotografii, kde svůj poklad láskyplně líbá, jen napsal: "Je to tak, už brzy jej budete moci mít ve svých rukou i vy."

Při vší úctě k Edovým reklamním aktivitám se daleko více těšíme, až budeme držet v ruce jeho připravovanou desku "No. 6 Collaborations Project", ze které zatím zveřejnil dvě ochutnávky. Ta první, "I Don't Care" s Justinem Bieberem, je už téměř celý měsíc na vrcholu nejhranějších písní streamovací služby Spotify, přičemž ani druhá návnada v podobě songu "Cross Me" si nevede vůbec špatně.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY