© facebook interpreta
Šéf prestižního hiphopového labelu Russell Simmons vyhlásil bojkot produktů společnosti Pepsi, protože ta se rozhodla nahradit v reklamní kampani rappera Ludacrise (chráněnce Def Jam) nechvalně známou rodinou Osborneových.
Ludacrisovy reklamní spoty prý obsahovaly přiliš vulgární jazyk, toto zdůvodnění se ale Russell Simmonsovi zdá absurdní ve světle toho, že byl nahrazen právě rodinkou Ozzy Osbourna, kteří si také příliš nehledí do úst. Simmons nyní požaduje po Pepsi omluvu, znovuzařazení spotů s Ludacrisem a navíc ještě pět milionů pro jeho charitativní organizaci. Dokud nebudou jeho požadavky splněny, potrvá podle jeho slov bojkot výrobků společnosti Pepsi v hiphopové komunitě.
"Hip hop se řídí filozofií - nechcete nás, my vás taky nechceme," dodal Simmons.
Nová reklamní kampaň Pepsi "Campaign For Respect" startuje v Americe už příští týden a kromě čím dál oblíbenějších
The Osbournes jí propůjčili tvář i
Beyonce Knowles z Destiny‘s Child. Rapper
Ludacris se nelíbil televizním dramaturgům a vlivný konzervativní televizní konferenciér Bill O'Reilly jej dokonce označil za
"vulgárního" a
"amorálního".