Zpěvačka
Anastacia nebyla v posledních létech zas až tak komerčně úspěšná. Její poslední řadové album "Resurrection" nezaznamenalo takový ohlas, jaký by si interpretka přála a podobně dopadl i loňský živák "A 4 App", který osmačtyřicetiletá Američanka vydala za pomoci platformy PledgeMusic. Na letošní rok ale plánuje velký comeback.
© facebook interpreta Před pár dny oznámila, že podepsala exkluzivní smlouvu s německou pobočkou Universal Music, u které již 15. září vydá nové studiové album "Evolution". Předzvěstí sedmé řadové desky je singl "Caught In The Middle", který si odbyl světovou premiéru 28. července a je fanouškům již k dispozici na všech digitálních platformách. Zároveň zpěvačka odstartovala i předobjednávku své novinky, která by měla obsahovat celkem třináct písní.
Vzhledem k tomu, že zpěvačka, která aktuálně absolvuje i velké turné po Evropě, svému
návratu na výsluní opravdu věří, rozhodla se jej podpořit i dalšími aktivitami. Jednou z nich je i nová kolekce dámského oblečení, kterou Anastacia se svým týmem vytvořila pro síť obchodů Aldi. Již za pár dní si tak její originální kousky budou moci pořídit fanynky v Německu, Rakousku, Švýcarsku a Maďarsku.
Pripomeňme, že pro tuto zpěvačku to není první počin podobného druhu. Již v minulosti obdobnou kolekci oblečení vytvořila například pro značku s.Oliver. Ta se tehdy setkala s velkým ohlasem.