5Angels v "Long Lost Weekend" opět nenabízí zhola nic

29.06.2015 18:00 - Jaromír Koc | foto: facebook interpreta

Znáte domácí dívčí pěveckou skupinu 5Angels? Určitě ano! Vzpomenete si alespoň na jeden jejich song, který by se hrál v rádiích? Tipuji, že asi ne! To je totiž největší umění těch rádoby hvězd, jež v dnešní době vlastně nemají co nabídnout. Jejich produkt je natolik plytký, že nikoho nezajímá, ale pokud máte správně cílené a přinejmenším z části pravdivé promo, minimálně bulvár po tom vždy rád skočí.

A to je právě případ těchto pěti dívek. Jsou tomu necelé dva roky, co holky (nyní už vlastně slečny) nastartovaly jakousi mezinárodní kariéru a v UK jely turné jako předskokanky kapely Union J. (Taky jste o ní neslyšeli? Nevadí…) Těžko říct, jak to s tím turné tehdy celé bylo a kolik na tom lidi kolem 5Angels vydělali (popřípadě museli zaplatit), ale rozhodně to dívky nikam dál neposunulo.

Jejich loňský anglický singl "Kiss And Tell", jenž jim měl otevřít vrátka na britský trh, naprosto propadl a holky i nadále jezdí po České republice vystupovat do obchodních domů, na městské slavnosti, dětské dny a občas zavítají jako speciální hosté na koncert Michala Davida. S o to větším podivem je, že před pár dny bylo zveřejněno nové video k písni "Long Lost Weekend", která opakuje ty stejné chyby z minulosti.

Opět je totiž v angličtině (to mají domácí náctileté fanynky asi radost...) a znovu nabízí hudební podprůměrnost, která ničím nevybočuje z toho, čeho denně po světě vznikají tuny. Je úplně jedno, že za skladbou stojí dánský hudební producent a songwriter Cutfather, který má na kontě spolupráci s Christinou Aguilerou a Demi Lovato, a že video holky natáčely v Berlíně a o režii se postaral Marcus Sternberg, jenž natáčel s Anastacií nebo Paul van Dykem. Jde o to, jak produkt prodáte. Holkám i po letech chybí charisma, jejich zpěv je nejistý, studiovými mašinkami hodně upravený a celé se to sice snaží tvářit strašně světové, leč opravdu není.

A ještě pár postřehů: Dívky mají na Facebooku třiačtyřicet tisíc fanoušků, avšak jejich statusy lajkují jen stovky z nich. To je opravdu trošku nepoměr, pokud vezmeme v potaz, že za pouhé tři dny klip vidělo přes sto tisíc lidí. Není tu něco špatně? Možná to mají na svědomí ty zástupy nových fanoušků z ciziny, pro které dívky každý status píší krom češtiny i v angličtině. Nic proti snaze zavděčit se fandům, ale proč psát v angličtině i info, že za pár minut vystupují v Kovači u Jičína? Že by ty autobusy zahraničních fanynek nevěděly kam jet? Mein Gott, to je ale bída…



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY