V éře minulého alba "Inzerát" vyšlo kapele
Kryštof, na co sáhla: desky obsahující desítku skvělých písniček se prodaly desetitisíce kusů, vzešly z ní tři rádiové megahity, následovala tři vyprodaná turné, vlastní festival s názvem Kryštof Kemp a ceny, ty už snad
Richard Krajčo a spol. ani nestíhají počítat. Už v době nahrávání následovníka však skupina hlásila, že vysoce položenou laťku chce opět přeskočit. Pokusí se o to zatím bezejmennou novinkou, která vyjde 1. června a pánové si ji před pár dny přivezli dokončenou z New Yorku.
Předzvěstí je singl "Srdcebeat", který do našeho éteru vplul symbolicky na svatého Valentýna a spolu s ním byly
zahájeny předprodeje na podzimní halové turné - ty už po dvou dnech od startu hlásí více než dvacet tisíc prodaných lístků.
"Píseň je o bezpodmínečné lásce, bez všech těch kdyby, jestli, pokud, možná, bez kompromisů a touhy měnit a být měněn. Je šance ji dostat od někoho jiného než od dětí? My sami to dokážeme? Kolik z nás ji v životě potkalo? O tom jsem ji složil," prozradil Krajčo.
V kontextu tvorby Kryštofu se jedná o drobný posun - skladba má rozverný zvuk a špičkovou produkci z dílny osvědčeného Yarona Fuchse, který tvrdí, že kdyby skupina nezpívala česky, uspěla by i na mezinárodním trhu. Víc než cokoliv jiného se však chce "Srdcebeat" hlavně líbit: kdo měl možnost na Kryštof Kempech slyšet i o něco niternější píseň "Toužím", možná bude souhlasit, že novinka je hlavně volbou na rádiovou jistotu. Lze to však kapele vyčítat, když i jejich další singl hraje daleko vyšší ligu než většina tuzemské popové produkce? Za sedm z deseti.