Co Češi v roce 2014 nejvíc sledovali na YouTube? AquaBabes a Katy Perry

31.12.2014 14:18 - Josef Martínek | foto: facebook interpreta

Reklamní hit "Neříkej mi baby" uměle sestaveného dívčího seskupení AquaBabes byl z domácí produkce v roce 2014 nejžádanějším klipem na YouTube. Snímek vyšel v červnu a od té doby nasbíral bezmála pět milionu zhlédnutí. Z hlediska obliby u diváků už si ale klip tak skvěle nevede - kromě jedenácti tisíc kladných hodnocení totiž získal i více než šest tisíc takzvaných dislajků.

"Tak velký úspěch jsme ani nečekaly. Udělaly jsme za celý rok neuvěřitelný krok kupředu," uvedly členky skupiny, která nyní vystupuje pod novým názvem Basix. Pro příští AquaBabes už vydavatelství Universal Music hledá další děvčata. Konkurz proběhne v polovině ledna.

Zajímavostí je, že text písně "Neříkej mi baby" má na svědomí Xindl X, který s vlastním videem "V blbým věku" obsadil druhé místo. Pomyslný bronz patří dvojici Ben Cristovao a Ego za vizuál "Molly".

Ze zahraničních klipů Češi v roce 2014 nejčastěji spouštěli "Dark Horse" Katy Perry, který patří k největším hitům i ve světě - zhruba sedm set padesát milionů přehrání je toho jasným důkazem.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY