Reklamní hit "Neříkej mi baby" uměle sestaveného dívčího seskupení
AquaBabes byl z domácí produkce v roce 2014 nejžádanějším klipem na YouTube. Snímek vyšel v červnu a od té doby nasbíral bezmála pět milionu zhlédnutí. Z hlediska obliby u diváků už si ale klip tak skvěle nevede - kromě jedenácti tisíc kladných hodnocení totiž získal i více než šest tisíc takzvaných
dislajků.
"Tak velký úspěch jsme ani nečekaly. Udělaly jsme za celý rok neuvěřitelný krok kupředu," uvedly členky skupiny, která nyní vystupuje pod novým názvem Basix. Pro příští AquaBabes už vydavatelství Universal Music hledá další děvčata. Konkurz proběhne v polovině ledna.
Zajímavostí je, že text písně "Neříkej mi baby" má na svědomí
Xindl X, který s vlastním videem "V blbým věku" obsadil druhé místo. Pomyslný bronz patří dvojici
Ben Cristovao a
Ego za vizuál "Molly".
Ze zahraničních klipů Češi v roce 2014 nejčastěji spouštěli "Dark Horse"
Katy Perry, který patří k největším hitům i ve světě - zhruba sedm set padesát milionů přehrání je toho jasným důkazem.
-
Je to strašnější výpověď o národu (Arvo, 01.01.2015 18:19) Reagovat
než dostupné sociologické průzkumy. V nich se lidé zřejmě hodně přetvařují.
-
Zdroj?... (Anonym, 03.01.2015 17:29) Reagovat
Zdroj?
-
Ha? (Daniel, 03.01.2015 18:23) Reagovat
A dá se "úspěch" AquaBitch vůbec počítat? Vždyť to jednu dobu najíždělo na youtube furt, aniž by si to člověk pustil, trochu podvod, ne?
-
ještě že máme You Tube... (jirka, 04.01.2015 10:14) Reagovat
...na co kupovat nesmyslně předražená CD, když tady jsou všechny novinky včetně klipů. Jenom nechápu proč do některých desek během 45 minut vleze třikrát šílená reklama /např. u Bryana
Ferryho/ a třeba hodinové album Lost in Dream od skupiny War On Drugs se mi přehrálo bez
jediné reklamy.